Αισιόδοξος για θετική κατάληξη της συνάντησης με την Υπουργό Γεωργίας, εμφανίστηκε μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» ο Πρόεδρος της οργάνωσης «Η Φωνή των Κτηνοτρόφων» Νεόφυτος Νεοφύτου.
Όπως είπε ο κ. Νεοφύτου οι κτηνοτρόφοι βλέπουν ενδιαφέρον από τους αρμόδιους κάτι που ενισχύει την αισιοδοξία για θετική κατάληξη. «Εκτιμούμε ότι θα ανακοινώσουμε καλά νέα στους κτηνοτρόφους», ανέφερε.
Στην συνάντηση με την Υπουργό Γεωργίας στη 13:00 το μεσημέρι σήμερα αναμένεται να τεθούν τα αιτήματα των κτηνοτρόφων, με τις θανατώσεις ζώων να βρίσκονται στο τραπέζι.
Διαβάστε επίσης:
- Υπ. Γεωργίας: Βλέπει κτηνοτρόφους σήμερα – Επί τάπητος το φλέγον θέμα των θανατώσεων (ΒΙΝΤΕΟ)
- «Εκάμαν την περιοχή νεκροταφείο των ζώων» - Φωνάζουν οι κάτοικοι στο Παλιομέτοχο (ΒΙΝΤΕΟ)
«Θα ενημερωθούμε και ακολούθως θα βγάλουμε ανακοινώσεις στο τέλος της μέρας. Ευελπιστούμε και το πιστεύουμε ειλικρινά και από την ανταπόκριση που έχουμε μέχρι στιγμής από όλους τους αρμόδιους ότι θα έχουμε θετικό αποτέλεσμα, ούτως ώστε όλοι μαζί να προχωρήσουμε στην επόμενη μέρα».
«Εκτιμάμε ότι θα μιλάμε για κτηνοτροφία σε όλα τα επίπεδα από εδώ και πέρα γιατί θα την δυναμώσουμε ακόμα παραπάνω», τόνισε.
Σε ερώτηση εάν είναι ομόφωνες οι αποφάσεις της Φωνής των Κτηνοτρόφων, ο κ. Νεοφύτου ανέφερε ότι υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ των κτηνοτρόφων.
«Οι διαφωνίες που υπάρχουν είναι από αντίπαλα στρατόπεδα τα οποία δεν αντιλήφθηκαν ακόμα ότι η «Φωνή των Κτηνοτρόφων» ήρθε εδώ καθαρά για τους κτηνοτρόφους και για την Κυπριακή Δημοκρατία να μείνει στο μέλλον δυνατή, γιατί ο πυλώνας της οικονομίας στηρίζεται στην κτηνοτροφία. Χαίρομαι και συμφωνώ με τα λόγια του Προέδρου. Όντως είμαστε μια χώρα η οποία πρέπει να μείνει και στηριχθεί στην κτηνοτροφία της», σημείωσε ο κ. Νεοφύτου.