Τις υφιστάμενες διμερείς πρωτοβουλίες και προγράμματα συνεργασίας συζήτησαν σε συνάντησή τους την Τρίτη ο Υπουργός Άμυνας, Βασίλης Πάλμας, και η Πρέσβειρα των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής στην Κύπρο, Julie S. Davis.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Υπουργείου Άμυνας στο Χ, «κατά τη συνάντηση, μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκε ανασκόπηση των υφιστάμενων διμερών πρωτοβουλιών και των προγραμμάτων συνεργασίας, και ανταλλάχθηκαν απόψεις για τις περιφερειακές εξελίξεις και τις προκλήσεις ασφάλειας στην Ανατολική Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή».
Στο τέλος της συνάντησης ο κ. Πάλμας ευχαρίστησε την κ. Davis για την αγαστή και εποικοδομητική συνεργασία και της ευχήθηκε κάθε επιτυχία στα μελλοντικά της καθήκοντα, καταλήγει η ανάρτηση.