«Βαθιά ανησυχία» για το χριστουγεννιάτικο μήνυμα του Αρχιεπισκόπου Κύπρου εκφράζει ο Νεοκυπριακός Σύνδεσμος αναφέροντάς ότι πρόκειται για λόγο που απέτυχε να ανταποκριθεί στον ποιμαντικό του σκοπό, αγνόησε την ανάγκη κοινωνικής συμφιλίωσης και απομακρύνθηκε από τις θεμελιώδεις αρχές της χριστιανικής πίστης.
Στην ανακοίνωσή του ο σύνδεσμος αναφέρει ότι υπενθυμίζει στον Αρχιεπίσκοπο ότι δεν είναι ούτε εθνάρχης ούτε πολιτικός ηγέτης. «Η αποστολή του δεν είναι η χάραξη γεωπολιτικών στρατηγικών, αλλά η πνευματική καθοδήγηση, ιδίως σε μια περίοδο που τιμάται η Γέννηση της Ειρήνης και της αγάπης. Με λύπη διαπιστώνουμε καθημερινά ότι η ρητορική που ακολουθεί από την εκλογή του καταδεικνύει μια σταθερή απομάκρυνση από τον θρησκευτικό του ρόλο», προσθέτει.
Οι εύκολες πατριωτικές κορόνες εκφέρονται πάντα από ανθρώπους που δεν θα βρεθούν ποτέ στην πρώτη γραμμή, θα εμφανιστούν εκ των υστέρων, για να θρηνήσουν για το κακό που τους βρήκε, η ιστορία του 1974 είναι αδιάψευστος μάρτυρας, αναφέρει ο Νεοκυπριακός Σύνδεσμος σημειώνοντας ότι αγωνίζεται «για την επανένωση της πατρίδας μας, την ειρηνική συνύπαρξη και ένα κοινό μέλλον. Κάθε λόγος που υπονομεύει αυτόν τον στόχο, από όπου κι αν προέρχεται, είναι απαράδεκτος και καταδικαστέος».
Πηγή: KYΠΕ