Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
εεε

Ολοκληρώθηκε χθες η αποβίβαση όλων των επιβατών από το κρουαζιερόπλοιο στο οποίο έχουν καταγραφεί κρούσματα χανταιού, όμως συνεχίζεται ο εντοπισμός και νέων κρουσμάτων.

Το υπουργείο Υγείας της Ισπανίας ανέφερε ότι ένας Ισπανός που βρίσκεται σε καραντίνα στη Μαδρίτη, αφού απομακρύνθηκε από το πλοίο, βρέθηκε θετικός στον ιό, ενώ και οι αμερικανικές αρχές ανέφεραν ότι και δεύτερος Αμερικανός υπήκοος που επέστρεψε με την πτήση επαναπατρισμού της Κυριακής παρουσίασε ήπια συμπτώματα. Σε απομόνωση στο Παρίσι βρίσκεται και μια Γαλλίδα με την υγεία της να έχει επιδεινωθεί τις τελευταίες ώρες, ενώ δύο Βρετανοί υπήκοοι νοσηλεύονται επί του παρόντος στις Κάτω Χώρες και τη Νότια Αφρική.


Στο πλοίο παραμένουν 27 άτομα, τα 25 μέλη του πληρώματος και τα δύο μέλη του ιατρικού προσωπικού, την ώρα που ο ΠΟΥ και οι ιατρικές αρχές σε όλες τις χώρες όπου υπάρχουν κρούσματα συνεχίζουν να δίδουν μάχη με τον χρόνο και τις ιχνηλατήσεις, καθώς η εξέλιξη της κατάστασης θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την έκταση της πιθανής εξάπλωσης του ιού τις επόμενες εβδομάδες. Σε καλή κατάσταση και χωρίς οποιοδήποτε σύμπτωμα νοσηλεύεται και ο Έλληνας επιβάτης του πλοίου σε ειδικά διαμορφωμένο θάλαμο του νοσοκομείου Αττικόν. 

Διαβάστε ακόμα >> Χανταϊός: Γιατί ο ιός των Άνδεων δεν απειλεί με νέα πανδημία τύπου Covid

Και τα σχεδόν 150 άτομα που επέβαιναν στο MV Hondius με ολλανδική σημαία έχουν ταξινομηθεί ως επαφές "υψηλού κινδύνου" και στη βάση των οδηγιών του ΠΟΥ θα παραμείνουν σε καραντίνα για 6 βδομάδες.