Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
κορεα

Ομάδα έρευνας και διάσωσης ανέσυρε το τρίτο πτώμα εργαζομένου από τα συντρίμμια μετά τη συντριβή πελώριου μεταλλικού πύργου λέβητα σε ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό της πόλης Ουλσάν της Νότιας Κορέας την Πέμπτη, ανέφεραν σήμερα νοτιοκορεατικά μέσα ενημέρωσης.

Τέσσερις άνθρωποι πιστεύεται ότι παραμένουν θαμμένοι στα συντρίμμια του πύργου. Οι αρχές αναφέρουν ότι δεν έχουν καταφέρει να εντοπίσουν τους δύο από αυτούς. Η κατάρρευση στη μονάδα, η οποία είναι πλέον παροπλισμένη, σημειώθηκε καθώς εργάτες κατέβαζαν τμήματα του πύργου στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την κατεδάφισή του.

κορεα

Τα σωστικά συνεργεία έχουν αναπτύξει μέσα εντοπισμού με αισθητήρες θερμότητας, ειδικές κάμερες και εκπαιδευμένα σκυλιά στη συνεχιζόμενη επιχείρηση. Ωστόσο, το εγχείρημα δυσκολεύει ο κίνδυνος περαιτέρω κατάρρευσης της πελώριας μεταλλικής δομής.

Για τους τέσσερις εργάτες που αγνοούνται δεν υπάρχει πλέον καμιά ελπίδα ότι επέζησαν, μεταδίδει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap επικαλούμενο τις αρχές.