Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
κ

Στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής (ΓΑΔΑ) εξακολουθεί να κρατείται η Ειρήνη Μουρτζούκου, μετά την ανατριχιαστική της ομολογία ότι δολοφόνησε τέσσερα άτομα – δύο παιδιά της, τη φίλη της, την αδελφή της και το μωρό μιας στενής της φίλης – προκαλώντας σοκ στην κοινή γνώμη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού Open, η 25χρονη τελεί υπό διαρκή παρακολούθηση από δύο έμπειρους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ., ενώ διαρκώς παρούσα είναι και μία γυναίκα, στο πλαίσιο της προσπάθειας των αρχών να αναλύσουν τη συμπεριφορά της και να την οδηγήσουν να αποκαλύψει επιπλέον στοιχεία, ακόμη και για υποθέσεις που δεν περιλαμβάνονται στο υπάρχον κατηγορητήριο.

Διάβασε ακόμα: Μουρτζούκου: Ζητά τη μητέρα της – Το χειρόγραφο που έσκισε και η αστυνομικός που την «ξεκλείδωσε»

Η απολογία της έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Κυριακή, όπου αναμένεται να τοποθετηθεί επισήμως για όλα τα εγκλήματα για τα οποία έχει ήδη ομολογήσει. Ανάμεσά τους και η δολοφονία του βρέφους της φίλης της Κατερίνας, που σημειώθηκε στο σπίτι της, αλλά και η σιωπή της γύρω από τον θάνατο του μικρού Παναγιώτη – η υπόθεση που άνοιξε τον Αύγουστο του 2024 και οδήγησε στη σημερινή αποκάλυψη.

Παρότι, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η 25χρονη βρίσκεται σε οριακή ψυχολογική κατάσταση, αποφεύγει επίμονα να μιλήσει για τον μικρό Παναγιώτη. Το μόνο που έχει γίνει γνωστό είναι ότι ήρθε σε επικοινωνία με τη μητέρα του παιδιού, Πόπη.

Το μοιραίο βράδυ και η «παράσταση» της Μουρτζούκου

Όπως αποκαλύπτει το ρεπορτάζ του Open, το βράδυ της τραγωδίας η φίλη της Μουρτζούκου, Κατερίνα, είχε αφήσει το μωρό της στο σπίτι της 25χρονης για να βγει με τον τότε σύντροφό της. Μαζί στο σπίτι βρισκόταν και η τότε σύντροφος της Ειρήνης Μουρτζούκου, η οποία αποχώρησε λίγη ώρα αργότερα.

Τις πρώτες πρωινές ώρες, περίπου στις 4:30, η Ειρήνη φέρεται να ανέφερε ότι άκουσε έναν περίεργο ήχο από το μωρό. Αργότερα, σε νέα επικοινωνία με τη σύντροφό της, της είπε πως το παιδί είχε πεθάνει και μάλιστα της έστειλε φωτογραφίες του νεκρού βρέφους – φωτογραφίες που έδειξε και στη μητέρα της.

Η σύντροφος της 25χρονης, σοκαρισμένη, επικοινώνησε με τον πατέρα του παιδιού, λέγοντας: «Τρέξε γρήγορα στο σπίτι. Αυτή κάτι έκανε στο μωρό και πέθανε». Όταν εκείνος τηλεφώνησε στην Ειρήνη, εκείνη τον καθησύχασε: «Αντράκο μου, δεν έχει γίνει κάτι με το παιδί. Είναι καλά. Μην ανησυχείς».

Το ασθενοφόρο κλήθηκε στις 05:47 και έφτασε στο σπίτι στις 05:55. Το παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί έκαναν απεγνωσμένες προσπάθειες ανάνηψης με ΚΑΡΠΑ για περίπου 30 λεπτά, χωρίς αποτέλεσμα. Η μητέρα του παιδιού, Κατερίνα, κατέρρευσε όταν έμαθε την τραγική είδηση. Η Μουρτζούκου, ψυχρή και αποστασιοποιημένη, δήλωνε πως βρισκόταν στο πλευρό της «για στήριξη».

Η υπόθεση συνεχίζει να εξελίσσεται και η απολογία της 25χρονης αναμένεται να ρίξει φως σε πτυχές που παραμένουν ακόμα σκοτεινές.