Την έντονη αντίδραση της Δήμητρας Αλεξανδράκη προκάλεσε σχόλιο follower για τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, που έλεγε ότι ταξίδεψε με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου στο Άμπου Ντάμπι.
Η Δήμητρα Αλεξανδράκη απάντησε δημόσια «όχι ψυχούλα μου, δεν είμαι ξεπεσμένη».
Το μοντέλο βρέθηκε πρόσφατα στο Άμπου Ντάμπι για να παρακολουθήσει το Final Four της Euroleague, ενώ εκεί ήταν και ο πρώην φίλος της.
Το μοντέλο έκανε δηλώσεις και στο «Super Κατερίνα» επισημαίνοντας πως δεν ήθελε να αναφερθεί δημόσια στο σχόλιο που έλαβε, αλλά ούτε και στον Δημήτρη Αλεξάνδρου.
Όπως είπε: «Το ότι υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν τι να κάνουν στη ζωή τους και κοιτούν τι κάνουν οι άλλοι, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό. Δεν θέλω να το σχολιάσω αυτό που μου έγραψαν για τον Δημήτρη Αλεξάνδρου. Δεν θέλω να το σχολιάσω καθόλου. Με τίποτα όμως. Πήγα μόνη μου. Βρήκα εκεί παρέα. Δεν με ενδιαφέρει να ταξιδέψω με ένα αγόρι ή με φίλους για να πω ότι ταξίδεψα με κάποιον».
Παράλληλα, εξέφρασε τη στήριξή της στην Ιωάννα Τούνη, με αφορμή τη δίκη για την υπόθεση revenge porn.
«Ελπίζω να λάβει τέλος κάποια στιγμή όλο αυτό και να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι ένοχοι. Μιλάμε για κάτι, που είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε έναν άνθρωπο. Ήταν να πάω Θεσσαλονίκη αυτές τις μέρες, αλλά λόγω δουλειάς δεν θα προλάβω μάλλον. Θα δω. Είμαι φίλη της και είμαι δίπλα της σε ό,τι χρειαστεί», ανέφερε.
Πηγή: protothema.gr