Νέα τραγωδία συγκλονίζει την Ελλάδα, μετά το θάνατο μιας 35χρονης μητέρας που μόλις είχε γεννήσει.
Πρόκειται για μια 35χρονη γυναίκα από τη Λιβαδειά η οποία είχε ήδη ένα παιδί και εισήχθη την Τρίτη (23/06) στο νοσοκομείο Λιβαδειάς προκειμένου να φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της.
Λίγες ώρες μετά την γέννα στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς, η 34χρονη λεχώνα παρουσίασε επιπλοκές και κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στο Θριάσιο νοσοκομείο. Η μητέρα μεταφέρθηκε σε κρίσιμη κατάσταση στο Θριάσιο με αιμορραγία και εικόνα σηπτικού σοκ, όπου και λίγη ώρα μετά άφησε την τελευταία της πνοή.
Σήμερα το τελευταίο αντίο
Σήμερα, στην Παραλία Διστόμου, συγγενείς, φίλοι και κάτοικοι θα πουν το τελευταίο «αντίο» στην 35χρονη μητέρα.
Πίσω της αφήνει έναν σύζυγο συντετριμμένο, ένα οκτάχρονο παιδί και ένα νεογέννητο βρέφος.
Συγκλονίζει ο σύζυγος της
«Πήγα τη γυναίκα μου να γεννήσει και δεν την έφερα ποτέ πίσω. Είμαι πολύ χάλια, είναι αδιανόητο αυτό που μου συνέβη ενώ παράλληλα προσπαθώ να βρω απαντήσεις για το θάνατό της» λέει στο protothema.gr ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας.
Η 35χρονη είχε μεταβεί στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς για να φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της. Λίγες ώρες μετά τον τοκετό, παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές και κρίθηκε απαραίτητη η διακομιδή της στο Θριάσιο Νοσοκομείο. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η κατάστασή της επιδεινώθηκε ραγδαία και άφησε την τελευταία της πνοή.
Πλέον, ο σύζυγός της καλείται να διαχειριστεί μια αδιανόητη απώλεια, να μεγαλώσει μόνος τα δύο παιδιά τους και, παράλληλα, να βρει απαντήσεις για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες χάθηκε η γυναίκα της ζωής του.
Η τοπική κοινωνία παραμένει συγκλονισμένη από την τραγική εξέλιξη, ενώ το σημερινό τελευταίο αντίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα σε κλίμα βαθιάς οδύνης.
Πηγή: protothema.gr