Ο Μάρκος Παγδατής οδήγησε την ομάδα του, Pune Marathas, στον μεγάλο τελικό του Champions Tennis League στην Ινδία. Ο Κύπριος πρωταθλητής κέρδισε σήμερα στην παράταση τον Mikhail Youzhny και έδωσε την πρόκριση στην ομάδα του, που ήταν η μοναδική με 4 νίκες στην πρώτη φάση της διοργάνωσης.
Ο Μάρκος είναι σε καλή κατάσταση και παίζει ωραίο τένις στο Pune. Αυτές τις μέρες είναι στο Pune και σήμερα η ομάδα του, Pune Marathas, φιλοξένησε τους Hyderabad Aces, για την τελευταία αγωνιστική της φάσης των ομίλων. Οι γηπεδούχοι επιβλήθηκαν με 25-24, χάρη σε ένα μεγάλο game - σαν παράταση - που κέρδισε ο Μάρκος εις βάρος του Youzhny, στο τελευτάιο rubber της συνάντησης.
Στην κανονική διάρκεια του tie οι δύο ομάδες ήταν ισόπαλες με 24-24. Ο Mark Philippoussis κέρδισε τον Pat Cash με 6-3 και έδωσε το προβάδισμα στους "Άσους" του Hyderabad.
Ακολούθησε το μεικτό, όπου ο Παγδατής ένωσε τις δυνάμεις του με την Agnieszka Radwanska, επικρατώντας των Youzhny και Venus Williams με 6-3. Οι φιλοξενούμενοι όμως ανέκτησαν το προβάδισμά τους, χάρη στη νίκη της Venus απέναντι στην Aga με 6-4.
Στη συνέχεια ήρθε η σειρά του Μάρκου, για να πάρει την τύχη της ομάδας του στα χέρια του. Ο Κύπριος πρωταθλητής πρώτα πέτυχε μια νίκη στο διπλό, μαζί με τον Ινδό Saketh Myneni, κόντρα στους Youzhny και Jeevan Nedunchezhiyan, με 6-3.
Ακολούθησε το απλό ανδρών, με τον Μάρκο να γνωρίζει την πρώτη του ατομική ήττα - μετά από το 3/3. Ο Youzhny επικράτησε στις λεπτομέρειες στην κανονική διάρκεια με 6-5 και αυτό σήμαινε πως είχαμε ισοπαλία. Οι δύο παίκτες έπαιξαν παράταση και ο Παγδατής ήταν ο τελευταίος που χαμογέλασε, δίνοντας την 4η νίκη (σε ισάριθμες αναμετρήσεις) στην ομάδα του.
Οι Pune Marathas πήραν την πρώτη θέση στη νότια ζώνη και θα παίξουν στον τελικό της Τετάρτης, απέναντι στους Delhi Dreams. Η ομάδα της ινδικής πρωτεύουσας απαρτίζεται από τους Juan Carlos Ferrero, Kevin Anderson, Jelena Jankovic και Sanam Krishan Singh.