Συνέχεια στις επιτυχίες του έδωσε το απόγευμα του Σαββάτου (15/11/14) ο ΑΠΟΕΛ, ο οποίος επικράτησε στο «Τάσσος Παπαδόπουλος - Ελευθερία» με 63-92 της «Καπάτσος» Ομόνοιας, στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος ΟΠΑΠ Ανδρών Α΄ Κατηγορίας στην καλαθόσφαιρα.
Οι «γαλαζοκίτρινοι» αξιοποίησαν στο έπακρο το καλύτερο και πλουσιότερο ρόστερ που διαθέτουν και τη δύναμη του πάγκου τους. Χαρακτηριστικό το ότι ο ΑΠΟΕΛ πήρε 31 πόντους από τους παίκτες που δεν ξεκίνησαν τον αγώνα, ενώ η Ομόνοια μόλις 4. Οι «πράσινοι», έχοντας στο πλευρό τους περίπου 500 οπαδούς τους, μόνο κατά διαστήματα κατάφεραν να κοντράρουν τους «γαλαζοκίτρινους», αφού δεν είχαν λύσεις στην επίθεση, με τους Μπρίτον (24π.) και Μπόουντεν (18π.) να πετυχαίνουν τους 42 από τους 63 πόντους της ομάδας τους.
Ο ΑΠΟΕΛ μπήκε καλύτερα στο παιχνίδι, δίνοντας πρώτα σημασία στην αμυντική του συμπεριφορά και ακολούθως στο πώς θα φτάσει στην επίτευξη καλαθιών. Έτσι, το σκορ πρώτο τετράλεπτο ήταν στο 0-6, αφού η Ομόνοια δυσκολευόταν στο να έχει ελεύθερο σουτ. Η καλή αμυντική παρουσία και των «πρασίνων» κράτησε το σκορ σε χαμηλά επίπεδα, με τους «γαλαζοκίτρινους» να προηγούνται στο 5΄30΄΄ με 2-9, για να έρθει η απάντηση από τον Μπρίτον, ο οποίος με 5 σερί πόντους μείωσε σε 7-9 στο 6΄20΄΄. Οι αλλαγές στο σχήμα του ΑΠΟΕΛ, με την είσοδο των Τατ, Σιζόπουλου και Πέσιτς ξανάφερε τους φιλοξενούμενους σε θέση ισχύος, ανοίγοντας την ψαλίδα της διαφοράς στους 9 πόντους (9-18) στο 8΄40΄΄, με την πρώτη περίοδο να ολοκληρώνεται στο 13-20.
Στην έναρξη της δεύτερης περιόδου, το νέο τρίποντο του Ανδρέα Σιζόπουλου έφερε τον ΑΠΟΕΛ να προσπερνά με διψήφια διαφορά στο σκορ (14-25, 11΄32΄΄). Οι περισσότερες επιθετικές λύσεις που είχαν οι φιλοξενούμενοι, ιδιαίτερα από την περιφέρεια, τους οδήγησαν σε νέο άνοιγμα της διαφοράς, η οποία στο 13΄46΄΄ έφτασε τους 16 πόντους (18-34). Οι «πράσινοι» ποτέ δεν τα παρατούσαν και προσπαθούσαν φιλότιμα να αξιοποιήσουν κάθε ευκαιρία για να επιστρέψουν στη διεκδίκηση της νίκης. Κάποια καλά διαστήματά τους δεν ήταν αρκετά για να τους φέρουν σε απόσταση αναπνοής, με το ημίχρονο να ολοκληρώνεται στο 36-49 για τον ΑΠΟΕΛ. Δύο παίκτες από κάθε ομάδα έφτασαν σε διψήφιο αριθμό πόντων από το πρώτο μισό, οι Μπόουντεν (15π.) και Μπρίτον (14π.) για την Ομόνοια και οι Έβανς (13π., όλοι στη 2η περίοδο) και Κούννας (12π.) για τον ΑΠΟΕΛ.
Στην επιστροφή των δύο ομάδων από τα αποδυτήρια, η Ομόνοια μπήκε πολύ δυναμικά, απέναντι σε ένα νωθρό και άστοχο ΑΠΟΕΛ. Έτσι, με σερί 8-0 κατάφερε να μειώσει σε 44-50 στο 21΄50΄΄, δίνοντας νέο ενδιαφέρον στο παιχνίδι. Ήταν η ώρα, όμως, που ο Τζέρι Έβανς έδειξε την ποιότητά του ως αθλητής, καθώς έδωσε το έναυσμα για νέα απάντηση των φιλοξενούμενων. Με οκτώ δικούς του πόντους οι «γαλαζοκίτρινοι» έτρεξαν επιμέρους σκορ 4-17 και βρέθηκαν στο +19 (48-67) στο 26΄23΄΄. Παρά το ότι στο 27΄44΄΄ ο Έβανς υπέπεσε σε 4ο φάουλ, εντούτοις οι συμπαίκτες του συνέχισαν στους ίδιους ρυθμούς και κατάφεραν να ανεβάσουν τη διαφορά στους 25 πόντους (50-75), στο 29΄16΄΄. Η τελευταία περίοδος απέκτησε διαδικαστικό χαρακτήρα, με τον ΑΠΟΕΛ να φτάνει τη διαφορά μέχρι τους 31 πόντους (56-87) στο 33΄48΄΄ και να καταγράφεται ως τελικό σκορ το 63-92.
Δεκάλεπτα: 13-20, 36-49, 51-75, 63-92.
«ΚΑΠΑΤΣΟΣ» ΟΜΟΝΟΙΑ (Μιχάλης Τσαγγαρίδης)
(13/25β., 16/33δ., 6/22τρ., 26-13ρ., 9ασ., 4κλ., 2κ., 20λ.): Γουίλιαμς 4, Μπόουντεν 18 (4), Γουίλκερσον 9 (1), Παπακώστας, Γαβριήλ, Κυρατζιής, Ντάους 6, Μπρίτον 24 (1), Γκριγκόροφ 2.
ΑΠΟΕΛ (Νικόλας Ι. Παπαδόπουλος)
(12/21β., 22/40δ., 12/25τρ., 25-10ρ., 26ασ., 10κλ., 4κ., 13λ.): Καραγιάννης, Έβανς 23 (4), Νεοφύτου 4, Χάρισον 4, Σιζόπουλος 11 (3), Κούννας 18 (4), Τατ 5, Τσουπ 12 (1), Λάμπρου, Πέσιτς 14, Ζαβός 1.