Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Απογοητευμένος από την ήττα της ομάδας του με 3-0 από τον Απόλλωνα, παρουσιάστηκε ο τεχνικός της Ομόνοιας Κώστας Καϊάφας μετά το τέλος του αγώνα. 

"Μετά από μια δύσκολη εβδομάδα λόγω της ήττας στο σπίτι μας από την Αγία Νάπα προετοιμαστήκαμε όσο κατάλληλα μπορούσαμε και μπήκαμε στο ματς αρκετά καλά προετοιμασμένοι. Δεχτήκαμε ένα πολύ εύκολο γκολ, αντιδράσαμε, χάσαμε ένα πέναλτι, μια καλή φάση και στην κόντρα δεχτήκαμε και δεύτερο γκολ απέναντι σε μια ομάδα που έχει αρκετή ποιότητα να τελειώνει τα ματς. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν είχαμε καθαρό μυαλό, ούτε ήμασταν έτοιμοι να γυρίσουμε το παιχνίδι. Συνεχίζουμε, έχουμε δύσκολα παιχνίδια μπροστά μας, θα τα παλέψουμε".