Η επίσημη ενημέρωση:
Με προπόνηση που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, συνεχίζεται η προετοιμασία της ομάδας μας για τον επόμενο εκτός έδρας αγώνα πρωταθλήματος με την ΑΓΙΑ ΝΑΠΑ μεθαύριο, στο Τάσος Μάρκου.
Δεν υπολογίζεται ο Κυριάκου που είναι τιμωρημένος.
Ο Γιώργος Ελευθερίου ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές είναι στη διάθεση του προπονητή.