Ανακοίνωση:
Με απόλυτη συγκέντρωση και σοβαρότητα, συνεχίζεται η προετοιμασία της ομάδας μας για τον επόμενο εκτός έδρας αγώνα πρωταθλήματος με την ΑΓΙΑ ΝΑΠΑ στο Τάσος Μάρκου.Ο Ιβάηλο Πέτεφ δεν υπολογίζει τον τιμωρημένο Κυριάκου. Ατομικό πρόγραμμα προπόνησης ακολούθησαν οι Γιώργος Ελευθερίου, και Βαλεντίνος Σιέλης.