Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Από την ιστοσελίδα της ΑΕΛ:

"Υπό βροχή ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, στο Κοινοτικό Πύργου, η τελευταία προπόνηση της ομάδας μας για τον αυριανό εντός έδρας αγώνα πρωταθλήματος με τον ΕΡΜΗ στο Τσίρειο Στάδιο.

Μοναδικοί απόντες οι Καντού, Ντιαλό και Ελευθερίου.

Για πρώτη φορά μετά τον σοβαρό τραυματισμό του, θα βρίσκεται στην αποστολή ο Καρίμ Φεγκρούς.

Η αποστολή για τον αυριανό αγώνα είναι:

Ρομέρο, Φεγκρούς, Λίλλης, Γεωργίου, Καρλίτος, Σίελης, Νικολάου, Σταύρου, Κικίεβιτς, Τακπατζουμί, Ιονίτα, Ζεζίνιο, Μπεμπέ, Σαρδινέρο, Ντανιελζίνιο, Οχένε, Κυριάκου, Μπαρσέλος, Εσπάνια, Εντμάρ, Καλό, Νατό".