Ανακοίνωση:
Με απογευματινή προπόνηση συνεχίστηκε η προετοιμασία της ομάδας μας ενόψει του αγώνα της προσεχής Κυριακής με την ΑΕΛ στο Τσίρειο στάδιο.
Ο προπονητής Νικόδημος Παπαβασιλείου, είδε μετά από αρκετό χρονικό διάστημα όλους τους ποδοσφαιριστές να ακολουθούν το κανονικό πρόγραμμα εκγύμνασης, συμπεριλαμβανομένου και του Ντράγκαν Ζάρκοβιτς που δείχνει ότι ξεπέρασε πλήρως το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπιζε.
Έτσι, εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου ενόψει του αγώνα με την ΑΕΛ η τεχνική ηγεσία θα υπολογίζει σε όλους τους ποδοσφαιριστές. Να σημειώσουμε ότι σε σύγκριση με το παιχνίδι που προηγήθηκε με την Αγία Νάπα οι επιλογές αυξάνονται κατά τρεις: Τσίνα, Μπέμπα και Ζάρκοβιτς επιστρέφουν στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Η διοίκηση του συλλόγου μας το βράδυ της Πέμπτης (30/10) παρέθεσε δείπνο στους ποδοσφαιριστές και την τεχνική ηγεσία της ομάδας στην ταβέρνα «Κυρά Γιώργαινα» στην Λάρνακα. Μέσα σε ένα όμορφο και οικογενειακό κλίμα και με συντροφιά τους εκλεκτούς μεζέδες της κυπριακής παραδοσιακής ταβέρνας , περάσαμε όλοι μαζί ένα υπέροχο βράδυ.
Το παρών τους έδωσαν και όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου. Ο πρόεδρος Λούκας Φανιέρος μιλώντας στους ποδοσφαιριστές τους ζήτησε νίκη στην προσεχή αναμέτρηση με την ΑΕΛ και αυτοί με την σειρά τους έστειλαν το μήνυμα ότι θα τα δώσουν όλα στον αγωνιστικό χώρο με στόχο η ομάδα να αποδράσει με το διπλό και να επιστρέψει στις επιτυχίες.