Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Για το τι πήγε λάθος στον τελευταίο αγώνα με την Αγία Νάπα που παρά το γεγονός ότι η ομάδα μας προηγήθηκε στο σκορ με 2-0 δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη.

«Θα επαναλάβω αυτά που είπα στην δημοσιογραφική. Ένα παιχνίδι όταν το πηγαίνεις στο 2-0 πρέπει να είσαι πάρα πολύ προσεχτικός γιατί είναι ένα επικίνδυνο αποτέλεσμα. Δυστυχώς εμείς πιστέψαμε ότι το παιχνίδι τελείωσε. Χάσαμε κάθε συγκέντρωση και ήρθε αυτό το αποτέλεσμα που πραγματικά ήτανε ένα πάρα πολύ κακό αποτέλεσμα για εμάς. Από εκεί και πέρα το ποδόσφαιρο συνεχίζεται, η επόμενη μέρα είναι σημαντική πάντα. Μιλήσαμε με τα παιδιά, έχει μεγάλη σημασία να σηκώσουμε κεφάλι, να προετοιμαστούμε κατάλληλα για ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μία πολύ καλή ομάδα όπως είναι η ΑΕΛ».

-Εάν πιστεύει ότι το ισόπαλο αποτέλεσμα κόντρα στην Αγία Νάπα και κυρίως με τον τρόπο που έχει έρθει θα επηρεάσει αρνητικά την ομάδα στο ψυχολογικό κομμάτι ενόψει βέβαια και του δύσκολου αγώνα με την ΑΕΛ.

«Εξαρτάται. Κάποιες φορές σε επηρεάζει αρνητικά, κάποιες φορές όμως γίνεται ένα σοκ που νομίζω ότι το χρειαζόταν η ομάδα και τα παιδιά είναι αποφασισμένα. Εγώ πιστεύω πάρα πολύ στους παίκτες μου,  ότι θα γυρίσουμε σελίδα και θα πάμε πάρα πολύ αποφασισμένοι και πολύ έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την ΑΕΛ».

-Τι πρέπει να προσέξει η ομάδα κόντρα στην ΑΕΛ και πόσο σημαντική είναι η προσεχής αναμέτρηση.

«Είναι πάρα πολύ σημαντικό παιχνίδι γιατί δεν θέλουμε να μείνουμε πίσω στους στόχους μας. Από την ΑΕΛ είναι μία μεγάλη ομάδα και πάντα μία μεγάλη ομάδα έχει σημαντικούς παίκτες που μπορούν να αλλάξουν ένα παιχνίδι. Συγκεντρωνόμαστε πάρα πολύ στο πλάνο μας και το πώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυτό το παιχνίδι για να έχουμε αποτέλεσμα».

-Εάν πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα στην ομάδα σε σύγκριση με το τελευταίο παιχνίδι κόντρα στην Αγία Νάπα για να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τον στόχο μας στο Τσίρειο.

«Λείπανε κάποιοι παίκτες, δεν νομίζω ότι σε αυτό το σημείο του πρωταθλήματος μπορείς μέσα σε ένα παιχνίδι να αλλάξουνε πολλά. Μέχρι την ισοφάριση η ομάδα πήγε καλά. Διαχειρίστηκε καλά το παιχνίδι. Το τι έφταιξε όπως σας έχω πει είναι μετά το 2-0 τι έγινε. Που ήταν καθαρά θέμα νοοτροπίας και πώς αντιμετωπίζεις ένα παιχνίδι. Από εκεί και πέρα είναι ένα άλλο παιχνίδι που όλοι παίκτες πρέπει να είναι ετοιμοπόλεμοι για να μπούνε στο παιχνίδι… αυτούς που χρειάζεται η προσεχής αναμέτρηση».

-Ο στόχος της ομάδας κόντρα στους «γαλαζοκίτρινους»;

«Πάντα ο στόχος είναι η νίκη. Όπως είπα πρέπει να προετοιμαστούμε για ένα καλό αποτέλεσμα».