Συνεχίστηκαν γιά τον Απόλλωνα τα μεγάλα σε βάρος του σκορ και στο"Μπορούσια Αρένα." Επιβεβαιώνοντας την αγώνιστική της κατάσταση και δικαιώνοντας τη δεύτερη θέση της στη βαθμολογία της Μπουντεσλίγκα, η Γκλάνμπαχ του Λουσιέν Φάβρ συνέτριψε τον σχεδόν παραδωμένο στο β'ημίχρονο Απόλλωνα, που είχε φυσικά γιά πρώτη φορά στον πάγκο του το νέο Ρουμάνο προπονητή του Ιοάν Αντόνε, γνωστό μας από τή θητεία του γιά ενάμισι χρόνο στην Ομόνοια. Το 5-0 είναι το τρίτο συνεχόμενο βαρύ σκόρ αυτό το μήνα γιά τον Απόλλωνα και το τέταρτο στη φετινή περίοδο!
Όλα άρχισαν με το 5-2 από την ΑΕΚ εντός έδρας και ακολούθησαν το 4-0 από τη Βιγιαρεάλ εκτός και το 4-0 εκτός από τη Ν.Σαλαμίνα! Σύνολο 18 σε βάρος του γκολ, ενώ στον όμιλο του στο Europa Leauge είναι στην τρίτη θέση, με 11 τέρματα κατά. Φανερό το πρόβλημα.. Όταν δέχεσαι τόσα γκολ σε δυό αγώνες πρωταθλήματος και δυό σε ευρωπαικούς, είναι δεδομένο ότι ύπάρχει θέμα αμυντικού μηχανισμού της ομάδας.
Θέμα με τον τρόπο που αμύνεται! Έλλειψη επαρκούς συγκέντρωσης; Ίσως.. Ανεπαρκής αμυντική οργάνωση; Ίσως.. Και το ερώτημα είναι πότε και πως εμφανίστηκε αυτό το πρόβλημα, σε μιά ομάδα που κάθε άλλο παρά διαθέτει ανεπαρκείς παίκτες να αμυνθούν! Και είναι γνωστό ότι η άμυνα αρχίζει από τον σέντερ φορ! Το να αμυνθεί σωστά μιά ομάδα, είναι περισσότερο θέμα τακτικής. Και ο Απόλλωνας, γιά παράδειγμα, αμύνθηκε ως ένα βαθμό σωστά μέχρι το 56´ που δέχτηκε το δεύτερο γκολ. Μετά, και ιδιαίτερα στη συνέχεια του τρίτου γκολ στο 67', ο Απόλλωνας έμοιαζε με σκορπισμένη διαδήλωση και θα μπορούσε να δεχτεί τουλάχιστο άλλα δύο!
Και είναι αξιοπερίεργο γι'αυτή την ομάδα, που στην περσινή περίοδο, τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στο Europa, έδειξε σαφή δείγματα οργανωμένης, συμπαγούς και σταθερής ομάδας. Γιατί φέτος δέχεται τόσο εύκολα τα τέρματα, και μάλιστα όταν έχει τις δυνατότητες να κερδίζει εκτός την Λοκομοτίβ Μόσχας 4-1! Περίεργα πράγματα, αν ληφθεί μάλιστα υπόψη το έμψυχο υλικό της ομάδας, ανεξάρτητα αν μερικές φορές υπήρξαν προβλήματα τραυματισμού, όπως γιά παράδειγμα ψες με τις δυό αναγκαστικές αλλαγές, που είναι λογικό να έπαιξαν το ρόλο τους.
Ας δούμε όμως τι δήλωσε, μεταξύ άλλων, ήρεμος και χαμογελαστός ο Ιοαν Αντόνε:"Ή οργάνωση μας στην άμυνα δεν ήταν καθόλου καλή, ενώ έχουμε πρόβλημα στη φυσική κατάσταση, μετά το 60'. Είμαι μόνο 4 μέρες στην ομάδα και δεν είχα φυσικά τον χρόνο να κάνω πολλά πράγματα και πρέπει να δουλέψω γιά να διορθώσω το πρόβλημα και να παρουσιαστούμε καλύτεροι στη συνέχεια. Πρέπει να δουλέψουμε γιά να διορθώσουμε αυτή την κατάσταση." Μου έκανε εντύπωση πάντως που ο Αντόνε έκανε χαμογελαστός τις δηλώσεις και έδειχνε να μην είναι και τόσο ενοχλημένος από το αποτέλεσμα και περισσότερο από την έκταση του σκορ!
Πριν τον αγώνα θυμάμαι πως ο νέος προπονητης του Απόλλωνα είπε πως έχει το πλάνο του απέναντι σε μιά πολυ καλή και φορμαρισμένη ομάδα. Ένα πλάνο που προφανώς δεν λειτούργησε σωστά, αφού δήλωσε πως διαπίστωσε έλλειψη οργάνωσης στην άμυνα, ενώ κατέφυγε και στη καθιερωμένη σε τέτοιες περιπτώσεις δήλωση περί προβλήματος φυσικής κατάστασης! Αυτό το λένε συνήθως οι νεοι προπονητές, θίγοντας τους προκατόχους τους, χωρίς δεύτερη σκεψη! Δεν το απέφυγε αυτό ούτε ο Αντόνε, αφήνοντας σαφώς να νοηθεί οτι δεν θα μπορούσε να προλάβει να βελτιώσει και πολλά πράγματα μέσα σε μονο τέσσερις μέρες! Μάλλον άκομψες και ατυχείς, κατά τη γνώμη μου, οι δηλώσεις του Ιοάν Αντόνε. Θάπρεπε να τις αποφύγει.
Εν πάση περιπτώσει, ο Απόλλωνας δεν παρουσιάστηκε ούτε με αλλαγμένη προς το καλύτερο ψυχολογία εναντίον της Γκλάντμπαχ, που με σκόρερ και πρωταγωνιστή τον Τραορέ έφτασε στο 5-0 στο τελευταίο 25λπτο, ενώ προηγουμένως και πριν το 2-0, δεν έλεγχε και τόσο το παιχνίδι και θα μπορούσε σε δυό τουλάχιστο περιπτώσεις να δεχτεί την ισοφάριση από τον Απόλλωνα. Όπως και νάχουν τα πραγματα όμως, αυτός ο αγώνας πρέπει να ξεχαστεί αμέσως και ο Απόλλωνας να συγκεντρωθεί στον αγώνα πρωταθλήματος εναντίον του Εθνικού τη Δευτέρα. Η ρεβάνς στον αγώνα με την Γκλάντμπαχ μπορεί να περιμένει.
Ο Απόλλωνας βρίσκεται σε μιά δύσκολη, μεταβατική περίοδο και θα πρέπει να βγει το συντομότερο απο την κρίση που περνά. Το χαμόγελο του Ιοάν Αντόνε, έδειχνε μάλλον αμηχανία. Μιά αμηχανία που θα συνεχισθεί, εφόσον δεν βελτιωθεί η κατάσταση στην ομάδα. Ο κόσμος του Απόλλωνα, δεν μπορεί να ανεχθεί δικαιολογίες στη συνέχεια! Αυτα τα συντριπτικά σκορ πρέπει να τελειώνουν και η ομάδα να επιστρέψει στις πραγματικές δυνατότητες της που ασφαλώς καθορίζονται από το ισχυρό ρόστερ της ομάδας. Ο Αντόνε έχει τον πρώτο λόγο. Τι και πότε θα καταφέρει; Ίδωμεν...