Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

-Για την επιστροφή στην αγωνιστική δράση με την επανέναρξη του πρωταθλήματος και το παιχνίδι με την Αγία Νάπα:

«Ναι, πραγματικά ήταν τρεις εβδομάδες που νομίζω ότι έχουν βοηθήσει την ομάδα να μπει στην δική μου φιλοσοφία. Δουλέψαμε και σε θέματα φυσικής κατάστασης, γιατί κάποιοι ποδοσφαιριστές έχουν έρθει αργά στην ομάδα, μετά την προετοιμασία και έχουμε αρκετούς από αυτούς οπόταν θέλαμε να φέρουμε όλη την ομάδα στο ίδιο επίπεδο. Νομίζω ότι τα παιδιά δουλέψανε πάρα πολύ σκληρά για να παρουσιαστούμε έτοιμοι και καλύτεροι στη συνέχεια του πρωταθλήματος».

-Εάν είναι ικανοποιημένος από την δουλειά που έγινε, βλέποντας και τα δύο φιλικά που έγιναν:

«Ναι, πάρα πολύ ικανοποιημένος, γιατί κατάλαβαν τα παιδιά ότι πρέπει να δουλέψουνε. Νομίζω και στα δύο φιλικά, δείξαμε κάποια πράγματα στον τρόπο πλέον που θέλουμε να αγωνιστούμε. Οι ποδοσφαιριστές ανταποκρίνονται, αλλά σημασία έχει όλα αυτά να τα βγάλουμε στο παιχνίδι».

-Εάν πιστεύει ότι οι ποδοσφαιριστές που δεν βρίσκονταν σε καλή αγωνιστική κατάσταση, απέναντι στην Αγία Νάπα θα παρουσιαστούν πολύ καλύτεροι και σαφώς βελτιωμένοι:

«Είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα, όμως όπως πάντα γίνεται στο ποδόσφαιρο καθρέφτης είναι το γήπεδο και περιμένω από αυτά τα παιδιά, μετά από την σκληρή δουλειά να μας δείξουν ότι είναι έτοιμοι πλέον να δείξουν ένα καλύτερο εαυτό και να βοηθήσουν την ομάδα πραγματικά και ουσιαστικά,  ώστε η ομάδα να ανεβαίνει βαθμολογικά και να παίζει καλύτερο ποδόσφαιρο».

-Εάν θεωρεί κομβικό το παιχνίδι με την Αγία Νάπα, το οποίο είναι το πρώτο μετά την διακοπή:

«Δεν υπάρχει κανένα παιχνίδι αυτή την στιγμή στην αρχή του πρωταθλήματος κομβικό. Υπάρχει ένα παιχνίδι μπροστά μας που πρέπει πάση θυσία να το κερδίσουμε, απέναντι σε μία ομάδα που έχει αποδείξει ότι παλεύει όλα τα παιχνίδια και είναι μία συμπαγής και σκληροτράχηλη. Εμείς με κάθε σοβαρότητα και πολύ μεγάλη διάθεση, θα πρέπει να ανταποκριθούμε και να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι».

-Κατά πόσο η ομάδα μας θα είναι πανέτοιμη για την προσεχή αναμέτρηση:

«Βεβαίως… και θα είναι πανέτοιμη».