Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ανακοίνωση:

Μετά το χθεσινό νικηφόρο φιλικό απέναντι στην Δόξα, η τεχνική ηγεσία έδωσε ρεπό ξεκούρασης σήμερα στους ποδοσφαιριστές μας οι οποίοι επιστρέφουν αύριο στο γήπεδο με απογευματινή προπόνηση, μπαίνοντας ουσιαστικά στην τελική ευθεία της προετοιμασίας τους ενόψει του ερχόμενου αγώνα με την Αγία Νάπα.Όλοι ποδοσφαιριστές ξεκουράζονται κατά την διάρκεια της σημερινής μέρας, με εξαίρεση τον Ζάρκοβιτς ο οποίος ακολούθησε το πρωί πρόγραμμα στο γυμναστήριο:

Ο Σέρβος μέρα με τη μέρα είναι πολύ καλύτερα και ήδη άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους. Όσον αφορά τον Ονίλο, ο ποδοσφαιριστής ανεβάζει συνεχώς ρυθμούς και μέσα στις επόμενες μέρες θα ξεκαθαρίσει οριστικά κατά πόσο θα υπολογίζεται για το παιχνίδι με την Αγία Νάπα. Με βάση το ιατρικό τιμ, οι πιθανότητες είναι με το μέρος του.