Ο πρώην άσος του Ολυμπιακού μίλησε στην Ελλαδική ιστοσελίδα Thrylos.com για την επιστροφή του στην Ελλάδα, τον αγώνα της χώρας του με την Εθνική Ελλάδος καθώς και το μέλλον της ποδοσφαιρικής ομάδας της Βορείου Ιρλανδίας.
Την επιστροφή του στην Ελλάδα
Νιώθω πολύ όμορφα, αλλά πρώτα από όλα θα ήθελα να πώ ότι είναι εκπληκτικό να βρίσκομαι στην Ελλάδα, είναι φανταστικό, γιατί έφυγα το καλοκαίρι, ήμουν εδώ για λίγες ημέρες αλλά είναι ωραίο να βρίσκομαι εδώ που υπήρξε ένα καλό αποτέλεσμα και δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι γιατι οι 10 συμπαίκτες που ήταν μπροστά μου ήταν φανταστικοί.
Αγαπώ την Ελλάδα και κάθε στιγμή που πέρασα εδώ την ευχαριστήθηκα. Τώρα πλέον κοιτάω το παρών και θα γυρίσω πίσω στην Αγγλία για τις υποχρεώσεις με την ομάδα μου.
Για το ματς με την Ελλάδα
Ξέραμε ότι θα ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Προσωπικά χρειάστηκε να επέμβω μία φορά αλλά οι παίκτες μας δούλεψαν εξαιρετικά . Παίξαμε σφιχτά την Ελληνική ομάδα αναγκάζοντας τους να κάνουν μακρινές μπαλιές. Εμείς σκοράραμε δύο γκολ, ένα από κόρνερ και άλλο ένα από διώξιμο της μπάλας στο δεύτερο ημίχρονο.
Για το αν η Βόρειος Ιρλανδία είναι το φαβορί
Δεν είμαστε ακόμα φαβορί, έχουμε πολλά παιχνίδια μπροστά μας. Εχουμε δύο νίκες εκτός έδρας σε ισάριθμα ματς με 6 πόντους κάτι που είναι φανταστικό. Δουλεύουμε σαν ομάδα, όπως και οι 10 που έπαιξαν μπροστά από μένα.
Για την Εθνική Ελλάδας
Για μένα η Ελλάδα παίρνει προκρίσεις σε μεγάλες διοργανώσεις, τώρα όμως έχουν ένα κακό ξεκίνημα με ένα πόντο μόνο, αλλά έχουν ένα καινούργιο προπονητή που θα δώσει ευκαιρίες και θα δούμε τι θα συμβεί.