Στο πλαίσιο της παρουσίασης του Γιώργου Καραγκούνη από την ΕΠΟ, ανακοινώθηκαν και οι 25 ποδοσφαιριστές που κάλεσε ο Κλαούντιο Ρανιέρι για τα ματς με Φινλανδία και Β. Ιρλανδία.
Έχουμε λοιπόν αναλυτικά:
Τερματοφύλακες: Καρνέζης, Γλύκος, Καπίνο, Διούδης
Αμυντικοί: Τοροσίδης, Βύντρα, Χοέβας, Μανωλάς, Σωκράτης, Αβρααμ, Μόρας, Σταφυλίδης
Μέσοι: Μανιάτης . Ταχτσίδης, Φορτόυνης, Σάμαρης, Τζιόλης, Κονέ, Μαυρίας, Λάζαρος
Επιθετικοί: Σαλπιγγίδης, Μήτρογλου, Σαμαράς, Αθανασιάδης, Καρέλης
Για όσους δεν κλήθηκαν ο Γιώργος Καραγκούνης σχολίασε τα εξής: «Να συνεχίσουμε στις ίδιες επιτυχίες. Αυτό είναι το σημνατικό». Για τις αντιδράσεις παικτών όταν δεν καλούνται συμπλήρωσε:
«Σε ότι αφορά τις συμπεριφορές , η νοοτροπία είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα. Η Εθνική ομάδα πρέπει να είναι πάνω απ όλους κι απ όλα. Στη ζωή υπάρχει και η αδικία. Όταν κάποιος δεν καλείται πρέπει να δείχνει χαρακτήρα. Δεν πιστεύω ότι θα έχουμε πρόβλημα. Είναι το νούμερο ένα που κι εγώ πρέπει να περάσω σε όλους. Η νοοτροπία είναι το νούμερο 1. Οποιοσδήποτε μπορεί να πιστε΄πυει για τον εαυτό του ότι πρέπει να κληθεί, να παίζει. Είναι και καλό αυτό βέβαια. Όμως πάνω απ' όλους πρέπει να μπαίνει η ομάδα. Όλα αυτά τα χρόνια υπήρχαν καλές συμπεριφορές και γι αυτό ήρθαν οι επιτυχίες.»