Η Ομόνοια παρά την πολύ μεγάλη της προσπάθειας δυστυχώς έμεινε έξω από τη φάση των ομίλων με γκολ που δέχτηκε ένα λεπτό πριν από το τέλος των καθυστερήσεων.
Ο στόχος για πρόκριση στη φάση των ομίλων του Europa League χάθηκε την τελευταία στιγμή και η Ντιναμό Μόσχας με το γκολ του Σαμπά έφτασε στο νικηφόρο 2-1 που της δίνει το δικαίωμα να συνεχίσει στη διοργάνωση.
Μετά το ισόπαλο 2-2 της Μόσχας η Ντιναμό πήρε την πρόκριση με συνολικό σκορ 4-3.
Οι φιλοξενούμενοι άνοιξαν το σκορ στο 10' και η Ομόνοια ισοφάρισε με δυνατή κεφαλιά του Ποτέ στο 23' μετά από σέντρα του Ράμος. Το 1-2 διαμορφώθηκε με κεφαλιά του Σαμπά στο 90+4.
Λίγο νωρίτερα η Ομόνοια είχε μεγάλη ευκαιρία για να φτάσει στο 2-1 όταν ο Χάρης Κυριάκου από εξαιρετικά ευνοϊκή θέση σιούταρε άουτ.
Την αποψινή αναμέτρηση διαιτήτευσε ο Ρουμάνος Alexandru Dan Tudor με βοηθούς τους συμπατριώτες του Aurel Onita και Miklos Istvan Nagy.