Με ανακοίνωσή της, η διοίκηση της Ομόνοιας ενημερώνει πως έχει σημειωθεί Sold Out στα εισιτήρια του αυριανού (28/08) αγώνα με αντίπαλο τη Δυναμό Μόσχας.
Αναλυτικά:
Η ΟΜΟΝΟΙΑ ενημερώνει πως έχει σημειωθεί Sold Out στα εισιτήρια του αυριανού (28/08) αγώνα της ομάδας μας με αντίπαλο τη Δυναμό Μόσχας, στα πλαίσια των Play-Off του Europa League.
Ευχαριστούμε θερμά τον μοναδικό και ασύγκριτο κόσμο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ που με τόση θέρμη προμηθεύτηκε τα εισιτήρια και τον καλούμε να ενθαρρύνει σθεναρά την ομάδα μας σπρώχνοντάς την στην υλοποίηση του στόχου της εισόδου στους ομίλους του Europa League.