Δύσκολο χαρακτήρισε το παιχνίδι απέναντι στην Ομόνοια ο προπονητής της Δυναμό Μόσχας, Stanislav Cherchesov, στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αυριανού αγώνα, ιδιαίτερα από τη στιγμή που θα έχουν 20.000 κόσμο στο πλευρό τους. Τόνισε πως είναι προετοιμασμένοι για όλα και στόχος τους είναι η πρόκριση.
Τι είπε ο Stanislav Cherchesov
"Είναι η δεύτερη φορά που ερχόμαστε εδώ και θέλουμε καλό αποτέλεσμα. Δυστυχώς στη Μόσχα δεν πήραμε καλό αποτέλεσμα και ο αντίπαλος διεκδικεί την πρόκριση".
"Στόχος μας είναι η πρόκριση και δεν κοιτάζω ποιοι παίκτες απουσιάζουν".
"Σίγουρα δεν θέλουμε να δεχόμαστε εύκολα γκολ. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε και να παίρνουμε αποτελέσματα. Ελπίζουμε ότι δεν θα επαναληφθεί αυτό το πρόβλημα".
"Η ομάδα προετοιμάζεται για αυτά τα παιχνίδια, χωρίς να σκέφτεται τη ζέστη ή κάτι άλλο. Έχουμε την ευθύνη και τη θέληση να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε. Οι ψηλές θερμοκρασίες σίγουρα επηρεάζουν την απόδοση, όμως είμαστε έτοιμοι για την κάθε περίσταση".
"Στο πρώτο παιχνίδι η ομάδα επανήλθε μετά από τα δύο γκολ της Ομόνοιας. Δεν μπορώ να μιλήσω για το γκολ που σημείωσε ο Στεπάνοφ και αν ήταν επιθετικό φάουλ ή όχι. Είμαι προπονητής. Δεν είμαι διαιτητής. Δεν έχω δηλώσει πως δεν μου... βγήκε το παιχνίδι. Αντίθετα, ισοφαρίσαμε δύο φορές".
"Το κάθε παιχνίδι είναι διαφορετικό. Τα δεδομένα είναι μπροστά μας, θα παίξουμε απέναντι σε 20.000 κόσμο, κάτι που δυσκολεύει την προσπάθειά μας. Είμαστε όμως προετοιμασμένοι".