H πρώτη εκκίνηση επεφύλασσε μια έκπληξη, καθώς το φαβορί του αγωνίσματος η Πολωνή Σβόμποντα έκανε άκυρη εκκίνηση, με αποτέλεσμα να αποκλειστεί. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αγχώσει και να κάνει επιφυλακτικές όλες τις υπόλοιπες αθλήτριες, που «κόλλησαν» στους βατήρες στη δεύτερη εκκίνηση. Η Ανδρέου με χρόνο αντίδρασης 0.172 έμεινε πολύ πίσω, και μέχρι τα πρώτα 70 μέτρα της κούρσας βρισκόταν στην πέμπτη θέση, αλλά στη συνέχεια κατάφερε να περάσει δεύτερη και να παραμείνει εκεί μέχρι τη γραμμή του τερματισμού.
«Είδαμε τους χρόνους στους προκριματικούς και ξέραμε ότι ένα μετάλλιο ήταν εφικτός στόχος. Αγχώθηκα ύστερα από τον αποκλεισμό της Σβόμποντα και έκανα πολύ αργή εκκίνηση. Είχα το μυαλό μου να περάσω την Αυστραλή δεξιά μου και δεν είδα πόσο μπροστά ήταν η Κινέζα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το μετάλλιο. Είναι σούπερ επιτυχία» δήλωσε λίγο μετά την κούρσα η αργυρή Ολυμπιονίκης.
Όσον αφορά τον προπονητή της Κυριάκο Κυριάκου, ανέφερε : «Πρόκειται για πολύ μεγάλη επιτυχία σε αγώνες με πολύ ψηλό επίπεδο. Εδώ κλείνει ένας κύκλος πέραν του ενός έτους, με επιτυχίες σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων (Ουτρέχτη), στην Παγκόσμια Γυμνασιάδα, και την «αποτυχία» στο Παγκόσμιο στη Γιουτζίν των ΗΠΑ. Η Σκεύη επηρεάστηκε πολύ από την αλλαγή της ώρας και παρά το ότι ήταν σε καλή κατάσταση δεν της βγήκε στον αγώνα. Αυτό την πείσμωσε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Θέλω να ευχαριστήσω την ΚΟΕ που μας έφερε νωρίς στην Κίνα, ξεκουραστήκαμε, προσαρμοστήκαμε και κάναμε τις προπονήσεις όπως θέλαμε».
Στους πρωινούς τελικούς του Στίβου, η Κύπρος είχε και άλλη μία συμμετοχή με τη Ναταλία Χριστοφή στα 100μ. Εμπόδια. Η Χριστοφή τερμάτισε στην έβδομη θέση με χρόνο 13.99, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι ο αγώνας παρά το ότι ήταν τελικός, διεξήχθη πρωί (09.25). Οι αθλήτριες ξύπνησαν στις 05.30 για να βρεθούν στο στάδιο, γεγονός που επηρέασε όλες τις επιδόσεις. Έτσι ο Στίβος με τις δύο αθλήτριες του Κυριάκου Κυριάκου, φεύγει από την Νανζίνγκ με ένα αργυρό μετάλλιο και μία έβδομη θέση.
Την Παρασκευή, η Ειρήνη Κύζα αγωνίστηκε στους προκριματικούς των 400μ. Ελεύθερο στην Κολύμβηση και με χρόνο 4:35.29 κατέλαβε την 31η θέση.
Ο ΚΟΑ συγχαίρει την Σκεύη Ανδρέου
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, εκφράζοντας και το σύνολο του αθλητικού κόσμου του τόπου μας, συγχαίρει θερμά τη Σκεύη Ανδρέου για την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου στα 100μ. (11.71) στους Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων που διεξάγονται στην Νανζίνγκ της Κίνας.
Ο ΚΟΑ συγχαίρει τη νεαρή πρωταθλήτρια μας, η οποία με αυτή τη μεγάλη διεθνή επιτυχία της, τίμησε με τον καλύτερο τρόπο την Κύπρο μας.
Τα θερμά συγχαρητήρια του ΚΟΑ στην Ομοσπονδία της, την ΚΟΕΑΣ, στον προπονητή της, καθώς και στην οικογένεια της.
Ο Κυπριακός Οργανισμός Αθλητισμού τονίζει ότι θα συνεχίσει να στηρίζει πολύπλευρα τους αθλητές μας και τις Ομοσπονδίες μας μέσα από τους σχεδιασμούς του.