Με μία ακόμη καλή εμφάνιση, η Εθνική μας ομάδα επιβλήθηκε με 76-72 της Τουρκίας μέσα στην Κωνσταντινούπολη και ολοκλήρωσε την προετοιμασία της ενόψει του Μουντομπάσκετ της Ισπανίας, παίρνοντας την 4η διαδοχική φιλική νίκη της.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων απέναντι στους Τούρκους και αντέδρασε σε όλα τα κρίσιμα σημεία της αναμέτρησης, δείχνοντας ότι βρίσκει ολοένα και περισσότερο το ρυθμό του, λίγο πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Κορυφαίος για την Εθνική μας ήταν ο Μπουρούσης, που πέτυχε 16 πόντους, ενώ εξαιρετικοί ήταν επίσης ο Καλάθης (11π.), ο Πρίντεζης (13π.) και ο Βουγιούκας (11π.).
Αυτή ήταν η δεύτερη σερί νίκη επί της Τουρκίας, η 4η διαδοχική στα φιλικά προετοιμασίας και η 5η συνολικά για το συγκρότημα του Φώτη Κατσικάρη, που επιστρέφει το Σάββατο στην Ελλάδα.
Μπορεί το ξεκίνημα να μην ήταν το επιθυμητό για την Εθνική μας στην Ούλκερ Αρένα, όμως οι διεθνείς μας βρήκαν τον τρόπο να απαντήσουν στο σερί που έτρεξε η Τουρκία, εκμεταλλευόμενη μία ολιγωρία στην ελληνική άμυνα. Μετά το αρχικό 11-0, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα με πρωταγωνιστή οργανωτικά τον Καλάθη αντέδρασε αποτελεσματικά με ένα επιμέρους 13-2 και ισοφάρισε σε 13-13. Οι Τούρκοι προηγήθηκαν εκ νέου με 22-15, όμως η Εθνική μας έκλεισε την ψαλίδα στο -3 (22-19), με την ολοκλήρωση της πρώτης περιόδου.
Στο δεύτερο δεκάλεπτο, ο Βουγιούκας μείωσε κι άλλο την απόσταση (22-21) και παρότι η ομάδα του Αταμάν ξέφυγε στη συνέχεια και πάλι στο +9 (35-26), η Εθνική μας βρήκε τον τρόπο να απαντήσει αποτελεσματικά. Με κύριους… εκφραστές των επιθετικών προσπαθειών του, τους Πρίντεζη και Μπουρούση, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, ισοφάρισε αρχικά σε 35-35, ενώ ο τελευταίος με ένα απίστευτο καλάθι έκανε το 39-39, στη λήξη του πρώτου ημιχρόνου.
Στην 3η περίοδο, η Εθνική μας πέρασε μπροστά με τέσσερις πόντους (39-43) χάρη στους Βουγιούκα και Παπανικολάου, ενώ στη συνέχεια οι Αντετοκούνμπο και Μπουρούσης έφτασαν τη διαφορά για πρώτη φορά στο ματς στο +6 (51-57). Ωστόσο, ακολούθησαν δύο τρίποντα των Τούρκων για να κλείσει η 3η περίοδος στο 57-57.
Στο τέταρτο δεκάλεπτο το ντέρμπι συνεχίστηκε στο παρκέ, με την ομάδα του Κατσικάρη, όμως, να διατηρεί σταθερά το προβάδισμά της. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα δεν έριξε ούτε στο ελάχιστο τον ρυθμό του και αντέδρασε αποτελεσματικά όποτε χρειάστηκε τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση. Οι διεθνείς μας προηγήθηκαν αρχικά με 63-67 και με πρωταγωνιστές τους Σλούκα και Παπανικολάου βρέθηκαν στο +8 (65-73), περίπου τρία λεπτά πριν τη λήξη. Οι Τούρκοι απάντησαν για το 70-73 (37'50''), ωστόσο ο Κώστας Βασιλειάδης από τη γραμμή των βολών «σφράγισε» τη νίκη για την Εθνική μας με 72-76.
Τα δεκάλεπτα: 22-19, 39-39, 57-57, 72-76
Τουρκία (Αταμάν): Γκιουλέρ 4, Ερμίς 3, Χερσέκ 3, Πρέλντζιτς 18, Τουντσερί 6, Σαβάς 2, Γκιονλούμ 5, Αρσλάν 9, Ασίκ 12, Ακιόλ 8, Μαχμούτογλου, Μπαλμπάι 2.
Ελλάδα (Κατσικάρης): Μπουρούσης 16 (5ρ), Ζήσης 7 (3α), Βασιλειάδης 3 (5ρ), Καλάθης 11 (3α), Παπανικολάου 6, Σλούκας 4, Βουγιούκας 11 (5ρ), Πρίντεζης 13 (6ρ), Μάντζαρης, Αντετοκούνμπο 5 (5ρ).
* Ο Γιάνκοβιτς ήταν ο τελευταίος παίκτης που «κόπηκε» από τον Φώτη Κατσικάρη και πλέον οριστικοποιήθηκε η τελική 12αδα της Εθνικής μας για το Μουντομπάσκετ.