Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το 2-2 με το οποίο έφυγε η Ομόνοια από την Κίμκι Αρένα της Μόσχας είναι κάτι περισσότερο από ένα καλό αποτέλεσμα το οποίο όμως θα μπορούσε να ήταν και εξαιρετικό αφού και αυτή ακόμη η νίκη όπως διαμορφώθηκαν τα δεδομένα στο παιχνίδι δεν ήταν ανέφικτη.

Δυο φορές προηγήθηκε δεχόμενη δύο ομως ισάριθμες την ισοφάριση με την πρώτη φορά όμως να μην έπρεπε να μετρήσει το γκολ αφού ο Σαμπά έκανε φάουλ στον Στεπάνοφ. Ακόμη και μετα το 2-2 υπήρξαν φασεις για γκολ με αποκορύφωμα το δοκάρι του Ράμος Δοκάρι όμως είχαν και οι Ρωσσοι.

Μελετημένη η Ομόνοια εξαιρετικά στημένη από τον Καϊάφα και βοηθούμενη από το ότι μπήκε από την αρχή μπροστά στο σκορ ελαχιστοποίησε τη διαφορά ποιότητας που την χωρίζει από την ακριβή Δυναμό και έφτασε αξία στον πρώτο της στόχο που ήταν να φέρει την πρόκριση να παίζεται στο ΓΣΠ με καλές προϋποθέσεις για αυτήν.

Ο Λουμπιανίτσε συνδύασε ακόμη ένα εξαιρετικό παιχνίδι με γκολ , καλή εμφάνιση και γκολ και από τον Φοφανά ενώ Μαρκάσα Ασίς Ραμος και Ακουσταπάτσε ήταν αυτοί που ξεχώρισαν από τους υπόλοιπους οι οποίοι που δεν υστέρησαν.

Η αποστολή έφτασε αργά το απόγευμα στην Κύπρο και από αύριο θα αρχίσει η προετοιμασία για το ιστορικό παιχνίδι της Πέμπτης το οποίο θα κάνει προσπάθεια να προλάβει ο Σκαραμοτσίνο. Δεκάδες οπαδοί της Ομόνοιας πήγαν  στο αεροδρόμιο και υποδέχτηκαν  την ομάδα δείχνωντας την αγάπη και την στήριξη τους