Αισιόδοξος ότι μπορεί η ομάδα του να κάνει κάτι καλό στο παιχνίδι της Πέμπτης κόντρα στη Δυναμό Μόσχας εμφανίστηκε ο Κώστας Καιάφας μιλώντας στους δημοσιογράφους στο αεροδρόμιο.
"Σίγουρα εδώ που φτάσαμε, πάμε με βλέψεις να χτυπήσουμε το παιχνίδι και αν μπορέσουμε να περάσουμε στους ομίλους. Σίγουρα, ο αντίπαλος είναι πολύ δυνατός. Περιμένουμε μια "καυτή" έδρα κι έναν αρκετά δυνατό αντίπαλο, αλλά το ξαναλέω εδώ που φτάσαμε όλοι οι αντίπαλοί μας ήταν δυνατοί. Θέλω να πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι, ότι μελετήσαμε αρκετά τον αντίπαλο και θέλουμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα ώστε να το διασκεδάσουμε στη Λευκωσία. Βλέπουμε γενικά την ομάδα της Δυναμό και όχι μεμονωμένα παίκτες. Κάποια πράγματα τους έχουμε πει, αλλά γενικά σαν ομάδα τους βλέπουμε. Θα δούμε την Πέμπτη με ποιο σχηματισμό θα πρατάξουμε την ομάδα μας. Από ότι βλέπουμε εδώ στο αεροδρόμιο υπάρχει αρκετός κόσμος που θα μας ακολουθήσει και τον ευχαριστούμε. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς".