Δεν τα κατάφερε η αντίπαλος της Ομόνοιας στα πλει οφ του Γιουρόπα Λιγκ, Δυναμό Μόσχας και το μεσημέρι γνώρισε την πρώτη της ήττα στο Ρωσικό πρωτάθλημα. Η Ρωσική ομάδα έχασε από την Σπαρτάκ με 2-1, παρά το γεγονός ότι άνοιξε πρώτη το σκορ με τον Aleksandr Kokorin με σουτ από το ύψος του πέναλτι μόλις στο 3ο λεπτό.
Στο 17΄, δέχθηκε την ισοφάριση από τον Artem Dzyuba ενώ στο 60 δέχθηκε άλλο ένα γκολ ύστερα από λάθος που έγινε στη άμυνα της.
Η Δυναμό παρατάχθηκε με τους: Berezovsky, Buttner (60΄ Douglas), Granat, Samba, Manolev (68΄ Valbuena), Ionov, Denisov, Vainqueur, Dzsudzsák (63΄ Zhirkov), Kuranyi, Kokorin.