Με όχι και τόσο καλή ψυχολογία θα ταξιδέψει στην Κύπρο η Γιουνγκ Μπόις για τον επαναληπτικό με τον Ερμή. Η αντίπαλος της Κυπριακής ομάδας γνώρισε την ήττα στο ντέρμπι της αγωνιστικής στην Ελβετία χάνοντας με 2-1 από τη Ζυρίχη.
Αυτή ήταν η πρώτη ήττα για την Γιούνγκ Μπόις στο φετινό πρωτάθλημα, που σε τρεις αγωνιστικές έχει καταφέρει να αποσπάσει μόνο 2 βαθμούς σε δύο ισοπαλίες.
Απο το παιχνίδι αποχώρησε στο 14ο λεπτό ο Ζάρατε, καθώς ένιωσε ενοχλήσεις.
Η εντεκάδα της Γιουνγκ Μπόις:
Μβογκό, Ροσάτ, Λέτσιακς, Βίτριχ, Νουτσόλο (Φρέι 65΄), Σούτερ (Νίκτσι 65΄), Γκάγιτς, Μπερτόνε, Χεντερτζιονάι, Ζάρατε (Στέφεν 14΄), Αφούμ