Κανένα απολύτως παράπονο από τους ποδοσφαιριστές του δεν είχε ο Νίκος Παναγιώτου, ο οποίος τόνισε πως η ομάδα του θα διεκδικήσει την πρόκριση στην Κύπρο.
«Θα ήθελα να συγχαρώ την Γιουνγκ Μπόις για τη νίκη της. Έχει τελειώσει το πρώτο ημίχρονο και έχουμε χάσει. Υπάρχει όμως ακόμα ένα ημίχρονο στην Κύπρο. Δεν έχω κανένα παράπονο από τα παιδιά που έπαιξαν απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα που είναι πολύ πιο έτοιμη από εμάς. Τα παιδιά έδωσαν πολλές δυνάμεις και όπως είπα και πριν από το παιχνίδι, δικαιούμασταν να ελπίζουμε για την πρόκριση. Για αυτό και θα το παλέψουμε στην Κύπρο. Θα τα πούμε σε μια βδομάδα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της Γιουνγκ Μπόις για την πολύ καλή φιλοξενία που τύχαμε στην Ελβετία».