Στην Ελβετία βρίσκεται από το πρωί η αποστολή του Ερμή. Η ομάδα της Αραδίππου την Πέμπτη θα αντιμετωπίσει στην πρώτη της ευρωπαϊκή συμμετοχή την Γιανγκ Μπόις για τον τρίτο προκριματικό του Γιουρόπα Λιγκ. Ο ΕΡΜΗΣ θα προσπαθήσει να πάρει το αποτέλεσμα που θα του επιτρέπει να ελπίζει για πρόκριση στον επαναληπτικό.
Με την αποστολή ταξίδεψε και ο Ουόν. Ο ποδοσφαιριστής πέρασε από μαγνητικό τομογράφο και τα αποτελέσματα δεν έδειξαν κάτι το ανησυχητικό. Υπάρχει ένα μικρό οίδημα, ενδεχομένως όμως θα είναι στην διάθεση του προπονητή του.