Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αναχώρησε το πρωί η αποστολή του Ερμή για την Ελβετία εκεί όπου την Πέμπτη θα αντιμετωπίσει την Ελβετική Γιουνγκ Μπόις στο πλαίσιο του Γ' Προκριματικού γύρου του Γιουρόπα Λιγκ.

Πρόκειται για ένα ιστορικό παιχνίδι για την ομάδα της Αραδίππου αφού αυτή θα είναι η πρώτη της εμπειρία σε ευρωπαϊκά παιχνίδια.