Παρόντες ήταν o πρόεδρος Ανδρεας Λευκαρίτης και ο αρχηγός Ιάκωβος Παντελή και ο προπονητής, Νικόλας Παπαδόπουλου.
Αντρέας Λευκαρίτης:
"Στόχος ήταν να κάνουμε την ΑΕΚ μία μεγάλη ομάδα. Φτάσαμε σε ένα σημείο που η καλαθόσφαιρα αφανίζεται. Φτάσαμε στο σημείο πολλά σωματεία δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στα οικονομικά δεδομένα. Φτάσαμε στο σημείο που η πρωταθλήτρια ομάδα να μην μπορεί να αγωνιστεί στην Ευρώπη.Για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο φταίμε όλοι. Πρέπει να γίνουν αλλαγές για να φτάσει ξανά το μπάσκετ ψηλά.Εμείς σαν ΑΕΚ αποφασίσαμε να αλλάξουμε την τακτική. Θα αγωνιστούμε με τρεις μόνο ξένους και η υπόλοιπη ομάδα θα αποτελείται από Κύπριους. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε στόχος. Πρωταρχικός στόχος δεν είναι το πρωτάθλημα, αλλά το καλό του μπάσκετ".
Ιάκωβος Παντελή
"Εγώ σαν αρχηγός της ΑΕΚ, συμφωνώ με την απόφαση του συμβουλίου. Πρέπει με τα νέα δεδομένα, όλες οι ομάδες να στηρίξουν τον Κύπριο καλαθοσφαιριστή. Και ο Κύπριος πρέπει να δουλέψει για να κτιστεί η Κυπριακή καλαθόσφαιρα".
Νικόλας Παπαδόπουλος
"Προσωπικά σαν προπονητής-αθλητής της ομάδας με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, στηρίζοντας συνάμα τους Κύπριους καλαθοσφαιριστές. Δεν είναι κίνηση εντυπωσιασμού, ούτε για να κερδίσει κάτι η ΑΕΚ. Ο πρόεδρος έχει υλοποιήσει τα λόγια σε πράξεις. Έχουμε φέρει Κύπριους παίκτες που έχουν παίξει στην Εθνική ομάδα και ευελπιστούμε ακόμα και πιο νεαρά παιδιά να τα βάλουμε στην ομάδα και να κυνηγήσουμε τους στόχους μας".