Ο Γιώργος Εφραί ήταν το κεντρικό πρόσωπο στην πρώτη προπόνηση της χρονιάς και γνώρισε την αποθέωση από τους 1000 φίλους της ομάδας.
Οι οπαδοί των κύπελλο-πρωταθλητών που έδωσαν τον παρόν τους στην πρώτη προπόνηση στο γήπεδο του ΘΟΙ Λακατάμειας χειροκρότησαν θερμά και τα τρία υπόλοιπα νέα αποκτήματα Καρλάο, Αλέξ Κωσταντίνου και τον νεαρό Ιωάννου.
Ο τεχνικός των γαλαζοκιτρίνων Γιώργος Δώνης στις δηλώσεις του τόνισε πρώτιστος στόχος αυτή την στιγμή είναι οι πρώτοι αγώνες των προκριματικών του Τσάμπιονς Λιγκ. Στον μεταγραφικό τομέα ο Ελλαδλίτης τεχνικός τόνισε ότι προτεραιότητα αυτή την στιγμή είναι ενός αμυντικού και ενός επιθετικού.
Για τους στόχους:
"Κοιτάμε τον κοντινό στόχο πρώτα που είναι τα δύο πρώτα Ευρωπαϊκά παιχνίδια. Όλη η διαδικασία των πρώτων ημερών της προετοιμασίας θα είναι με βάση τα πρώτα ματς του Τσάμπιονς Λιγκ".
Για το πόσες κινήσεις χρειάζονται ακόμα:
"Θα έλεγα ότι χρειαζόμαστε άμεσα δύο μεταγραφές άμεσα και ακόμα μια στο αμυντικό κομμάτι, την οποία θα κρίνουμε πότε θα χρειαστεί να την κάνουμε, πριν το πρώτο παιχνίδι".
Για τον Τζιμπούρ:
"Είναι μία από τις περιπτώσεις ο Τζιμπούρ, με τον οποίο προσωπικά έχω πολύ καλή σχέση. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να λύσει το συμβόλαιό του με την Νότιγχαμ Φόρεστ. Δεν έχουμε χρονικά περιθώρια και πρέπει μέχρι την Τετάρτη-Πέμπτη να τελειώσει το θέμα του επιθετικού".
Για τον Μελίκσον:
"Δεν θέλω να μπω σε ονοματολογία. Υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι και για τις δύο θέσεις. Έχουν γίνει προτάσεις και περιμένουμε απαντήσεις. Όλοι θέλουμε καλούς παίκτες, αλλά είμαστε στη χειρότερη περίοδο,γιατί τώρα όλοι ζητούν πολλά χρήματα και περιμένουν κάποια καλύτερη πρόταση".
Για το αν υπάρχει μεγαλύτερη πίεση:
"Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ή μικρότερη πίεση. Είμαστε σε μια μεγάλη ομάδα και πρέπει κάθε μέρα να βελτιωνόμαστε. Ο κόσμος δείχνει διάθεση να στηρίξει τους παίκτες και αυτό είναι σημαντικό. Η ομάδα είναι ένα σύνολο - διοίκηση, τεχνική ηγεσία, παίκτες, κόσμος. Πρέπει ο καθένας να βάλει το λιθαράκι του για να πετύχουμε".
Το βασικό στάδιο της προετοιμασίας θα γίνει στην Πολωνία από από τις 2 μέχρι τις 19 Ιουλίο, όπου το ΑΠΟΕΛ θα δώσει τέσσερις φιλικούς αγώνες. Στις 6 Ιουλίου με την πρωταθλήτρια Λιθουανίας Ζαλγκίρις Βίλνιους, στις 9 Ιουλίου με την Λέγκια Γκντανσκ. Στις 13 Ιουλίου, θα αναμετρηθεί με την Κυπελλούχο Πολωνίας Ζάβιτσα Μπίτκος, ενώ το τελευταίο φιλικό θα γίνει πέντε μέρες αργότερα με ομάδα που θα ανακοινωθεί αργότερα.