Η Τετάρτη (25/06) ήταν άλλη μία καλή ημέρα για τον Γιώργο Αχιλλέως στους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες σκοποβολής που διεξάγονται στην Ουγγαρία, μιας και ο Κύπριος σκοπευτής πέτυχε 25/25 και με την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας του αγωνίσματος του σκιτ βρίσκεται στην 2η θέση, με 74/75 δίσκους.
Ο Αχιλλέως, που την Τρίτη (24/06) πέτυχε 24/25 στον 1ο γύρο και 25/25 στο 2ο, ελπίζει πλέον βάσιμα στην επίτευξη του στόχου του, που είναι η κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου, το βράδυ της Πέμπτης οπότε και θα πραγματοποιηθεί η απονομή των μεταλλίων. «Νιώθω αρκετά δυνατός για να κρατηθώ στις πρώτες θέσεις και να επιστρέψω στην Κύπρο με το μετάλλιο. Υπάρχει ακόμη δρόμος, όμως είμαι αισιόδοξος ότι θα πάνε όλα καλά και θα πετύχω το στόχο μου», δήλωσε λακωνικά ο Γιώργος Αχιλλέως μετά το πέρας της 2ης μέρας.
Πέραν από τον Αχιλλέως, άλλοι έξι αθλητές μετράνε 74/75 και ισοβαθμούν με τον Κύπριο σκοπευτή στη 2η θέση, ενώ μόνο ο Ρώσος Βαλερί Σιόμιν σημείωσε το απόλυτο 75/75 και είναι στην πρώτη θέση.
Τα προκριματικά του σκιτ θα ολοκληρωθούν το πρωινό της Πέμπτης (26/06) με τους αθλητές να στοχεύουν τους υπόλοιπους 50 δίσκους, ενώ το απόγευμα της ίδιας ημέρας θα πραγματοποιηθεί ο τελικός.