Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά τη λήξη του προχθεσινού παιχνιδιού ο Φερνάντο Σάντος καλείται να αντιμετωπίσει δύο προβλήματα. Αφενός την απουσία του Κατσουράνη, που αποβλήθηκε στον χθεσινό αγώνα, αφετέρου έναν τραυματία Μανωλά.

Ο αμυντικός του Ολυμπιακού έπαιξε τραυματισμένος στα τελευταία λεπτά, έχοντας κάποιες ενοχλήσεις. Σήμερα το ιατρικό επιτελείο της ομάδας θα κάνει ασφαλείς εκτιμήσεις για την κατάστασή του.

Image removed.

 Ο προπονητής της Εθνικής μας, στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα επεσήμανε το πρόβλημα της μη κατοχής της μπάλας, υπογραμμίζοντας παράλληλα και τις ελπίδες πρόκρισης που αφήνει στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα η ισοπαλία.

Image removed.

 «Στο πρώτο μέρος μπορούμε να σταθούμε σε δύο κομμάτια. Καταρχάς είναι τα πρώτα 15 λεπτά που μπήκαμε καλά. Κρατήσαμε την μπάλα στα πόδια μας και κάναμε κάποιες φάσεις. Μετά το 20ό λεπτό η Ιαπωνία ισορρόπησε την κατάσταση. Πήρε κατοχή μπάλας και δημιούργησε κάποιες καταστάσεις από την δεξιά μας πλευρά. Μετά την αποβολή του Κατσουράνη τα πράγματα έγιναν πιο δύσκολα για εμάς. Στην ανάπαυλα είπαμε στους παίκτες να δώσουν το κάτι παραπάνω. Τα παιδιά έβγαλαν πολύ διάθεση, πολλά τρεξίματα, αποφασιστικότητα και πάθος για να πάρουμε τουλάχιστον την ισοπαλία. Αυτό που είχαμε ως πρόβλημα ήταν να κρατήσουμε πιο πολύ την μπάλα. Έπρεπε να την είχαμε πιο πολύ στα πόδια μας. Ήμασταν όμως πολύ επικίνδυνοι στα στημένα. Είχαμε και στο τέλος μία πολύ καλή ενέργεια του Χοσέ. Μένει αυτό το αποτέλεσμα, το 0-0, που μας αφήνει πιθανότητες πρόκρισης. Που μας προσφέρει ελπίδες πρόκρισης», δήλωσε ο Σάντος.

Image removed.

Ο Γιώργος Καραγκούνης έκανε και αυτός λόγο για περισσότερη κατοχή της μπάλας, τονίζοντας το ρόλο που έπαιξε η απώλεια του Κατσουράνη, που άφησε την ομάδα με δέκα παίκτες.

Image removed.

«Σήμερα δεν θέλαμε το Χ, θέλαμε να κερδίσουμε αλλά από την στιγμή που μείναμε με δέκα ήταν δύσκολα τα πράγματα. Θέλαμε να κρατήσουμε το μηδέν για να είμαστε ζωντανοί. Θα μπορούσαμε να κρατήσουμε λίγο περισσότερο την μπάλα βέβαια», δήλωσε ο αρχηγός της Εθνικής, ενώ για το επόμενο κρίσιμο ματς είπε:

 «Για εμάς σημαντικό είναι ότι θα είμαστε ζωντανοί μέσα στην πρόκριση. Και μόνο που στην Ελλάδα θα περιμένουν πως και πως το παιχνίδι με κάποια ελπίδα πρόκρισης με γεμίζει ικανοποίηση. Όλοι μαζί θα κάτσουμε τις μέρες που μένουν να δουλέψουμε σκληρά και να δείξουμε πως μπορούμε. Η ομάδα έχει δυνατότητες και θα τα δώσουμε όλα με την ελπίδα να κάνουμε περήφανους τους Έλληνες».