Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Προβάδισμα για πρόκριση στους «16» του Μουντιάλ, απέκτησε η Ακτή Ελεφαντοστού, καθώς στην πρεμιέρα του 3ου ομίλου (στον οποίο συμμετέχει και η εθνική Ελλάδας), επικράτησε της Ιαπωνίας με 2-1.

Η αναμέτρηση έγινε στο «Περναμπούκο Αρένα» της πόλης Ρεσίφε και τα τέρματα των Αφρικανών πέτυχαν οι Μπόνι (64`), Ζερβίνιο (66`), ενώ οι Ασιάτες προηγήθηκαν στο 16` με τον Χόντα.

Το σκορ άνοιξαν οι Ιάπωνες στο 16ο λεπτό της αναμέτρησης μετά το εύστοχο σουτ του Χόντα μέσα από την περιοχή. Στην συνέχεια και με δεδομένη την κακή εμφάνιση των Αφρικανών, οι Ιάπωνες φρόντισαν και κατάφεραν να διατηρήσουν τον έλεγχο στον χώρο του κέντρου και να πάνε προηγούμενοι στα αποδυτήρια.

Στην επανάληψη και μετά από ένα 15λεπτο ο Ντρογκμπά μπήκε στο παιχνίδι και η εικόνα των Αφρικανών άλλαξε. Μέσα σε δύο λεπτά (64`, 66`) η Ακτή έφτασε στην ανατροπή, καθώς με ισάριθμες κεφαλιές των Μπονί και Ζερβίνιο, από παράλληλες σέντρες του Οριέ, το σκορ έγινε 2-1.

Οι Ασιάτες δεν κατάφεραν να αντιδράσουν με αποτέλεσμα το σκορ να παραμείνει 2-1 και η «παρέα» του Ντρογκμπά να καθίσταται φαβορί για πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης. 

Οι συνθέσεις:

ΑΚΤΗ ΕΛΕΦΑΝΤΟΣΤΟΥ (Σαμπρί Λαμουσί): Μπαρί, Μποκά (75` Τζακπά), Ζοκορά, Μπαμπά, Οριέ, Ντι (62` Ντρογκμπά), Γιάγια Τουρέ, Τιοτέ, Ζερβίνιο, Καλού, Μπόνι (78` Κόναν).

ΙΑΠΩΝΙΑ (Αλμπέρτο Τζακερόνι): Καβασίμα, Ουτσίντα, Γιοσίντα, Μορισίγκε, Ναγκατόμο, Οκαζάκι, Γιαμαγκούτσι, Χασέμπε (59` Εντό), Καγκάβα (86` Κακιτάνι), Χόντα, Οσάκο (68` Οκούμπο).