Χώρισαν οι δρόμοι Γιώργου Εφραιμ και Ομόνοιας. Ύστερα από πέντε χρόνια συνεργασίας, ο ποδοσφαιριστής αποφάσισε να αποχωρήσει από τους πράσινους και να συνεχίσει όπως όλα δείχνουν την καριέρα του στο ΑΠΟΕΛ. Με ανακοίνωση της η Ομόνοια ευχαρίστησε τον παίκτη, ενώ ο ίδιος με γραπτή του δήλωση αφού ανταποδίδει αναφέρει ότι αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή να αποχωρήσει από την ομάδα.
Στο ΑΠΟΕΛ, ενώ οι ποδοσφαιριστές απολαμβάνουν τις διακοπές τους, τεχνική ηγεσία και διοίκηση κάνουν αγώνα δρόμου για να ολοκληρώσουν έγκαιρα τον προγραμματισμό. Ήδη από την ομάδα μετά τον Πιπίνη αποχώρησε και ο Μπόρδα, ενώ αναμένεται ότι θα τον ακολουθήσουν οι Μπενασούρ και Ολιβέιρα. Ενδεχομένως και ο Σατίν. Δόθηκε παράταση και τέλος Ιουνίου θα αρχίσει την προετοιμασία της η ομάδα.
Θέμα ημερών είναι να λυθεί η συνεργασία της ΑΕΛ με τον Ιβάιλο Πέτεφ. Ήδη ο Βούλγαρος τεχνικός βρίσκεται στην χώρα του και συζητά κάποιες προτάσεις. Εάν προκύψει θετική κατάληξη τότε θα επωφεληθεί και η ΑΕΛ η οποία θα γλυτώσει το συμβόλαιο που έχει με τον Πέτεφ.
Στην Ομόνοια μετά την αποχώρηση του Γιώργου Εφραιμ συνεχίζουν την προσπάθεια ενίσχυσης της ομάδας και σύντομα αναμένονται και ανακοινώσεις. Στα υπόψη βρίσκεται ο 28χρονος Γιαπωνέζος ανασταλτικός μέσος Takayuki Seto, ενώ δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη η περίπτωση του 21χρονου Μαλτέζου μέσου Κριστενσεν.
Στον Απόλλωνα, σήμερα αναμένεται στην Κύπρο ο Ρέζεκ και αύριο θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις, ενώ όσον φορά τον Γκίε η ομάδα αναμένει την τελική θέση της Νις κατά πόσον θα τον παραχωρήσει. Παρελθόν αναμένεται ότι θα αποτελέσει ο Άλεξ Κωσταντίνου ο οποίος φέρεται να ήθελε να είναι βασικός στην ομάδα.