Ο Μιχάλης Αργυρού είναι από χθές βράδυ ο νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Διαιτητών Κύπρου. Στις εκλογές επικράτησε του ανθυποψηφίους του και προκάτοχου του Λεόντιου Τράττου. O Μιχάλης Αργυρύ πήρε 231 ψήφους, έναντι 119 του Λεόντιου Τράττου.
Για τις επαρχίες Λεμεσού-Πάφου και Λάρνακας-Αμμοχώστου δεν είχαμε εκλογές και παίρνουν θέση στο συμβούλιο oι Αριστείδης Χρίστου, Στέλιος Νικήτα και Μιχάλης Μιχαήλ (Λεμεσός-Πάφος) και οι Δημήτρης Μασιάς και Γιώργος Κωνσταντίνου (Λάρνακα-Αμμόχωστος).
Πέραν από την προεδρία, εκλογική… μάχη δόθηκε και για την επαρχία Λευκωσίας. Εννιά υποψήφιοι διεκδίκησαν πέντε θέσεις οι οποίες τελικά κατέληξαν σε αυτούς που προέρχονταν από τον συνδυασμό του Μιχάλη Αργυρού. Οι Χρίστος Νικολαίδης πήρε 126 ψήφους, ο Χαράλαμπος Σκαπούλλης πήρε 110, ο Χαράλαμπος Γεωργίου πήρε 109 , Λοίζος Παναγιώτου πήρε 102και ο Μάριος Τσαγγάρης 100.