Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μεγάλη αγώνια επικρατεί στις τάξεις της ΑΕΛ και του ΑΠΟΕΛ για την αυριανή απόφαση του Εφετείου.

Τα νομικά τμήματα των δύο ομάδων προετοιμάζονται ενταντικά καθώς οι δικηγόροι τους θα αγορεύσουν ενώπιων του δευτεροβάθμιου δικαστικού σώματος και θα αναπτύξουν τα επιχειρήματα τους.

Στο μεταξύ με ανακοίνωση της η ΑΕΛ καλεί τη διοίκηση του ΑΠΟΕΛ και τον εκπρόσωπο της στην Ομοσπονδία να σταματήσουν την άσκηση πίεσης και τον εκβιασμό όπως αναφεται χαρακτηριστικά, προς τα Δικαστικά όργανα της ΚΟΠ.

Πρέπει όλοι μας και τα αρμόδια δικαστικά όργανα απρόσκοπτα να κάνουν το έργο τους και να πάρουν τις αποφάσεις τους, τονίζεται στην ανακοίνωση.

Αν το ΑΠΟΕΛ σήμερα έχει το δικαίωμα να ασκήσει έφεση είναι επειδή η ΑΕΛ πριν μερικά χρόνια πρωτοστάτησε στη δημιουργία του Εφετείου, υποστηριζει το σωματείο της Λεμεσού.

Η ΑΕΛ επίσης εκφράζει την εμπιστοσύνη της και στη στήριξη της στα μέλη των δικαστικών οργάνων.

Με σύνθημα Η δικαστική νομιμοποίησε την βία", οι διοικήσεις της εταιρείας και του Σωματείου, ο ΠΑΝΣΥΦΙ και το Σωματείο παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΑΠΟΕΛ πραγματοποιησαν ειρηνική πορεία διαμαρτυρίας που κατέληξε μπροστά από το κτίριο της ΚΟΠ.

Αγωνιστικά οι δύο ομάδες προσπαθούν να μείνουν συγκεντρωμένες και σε εγρήγορση.

Στην ΑΕΛ αύριο επιστρέφει στην Κύπρο ο Μάριος Νικολάου ενώ σημερα επανέρχεται και ο Φεγκρούζ. Απουσιαζουν ο τιμωρημένος Μπεμπέ και ο τραυματίας Σακέτι.

Από την πλευρά του το ΑΠΟΕΛ συνεχίζει την προετοιμασία της με τους τέσσερις που επέστρεψαν από την Ιαπωνία και με μεγάλη προσπάθεια για να ξεπεράσουν τα προβλήματα τους Μαντούκα και Μοράις. Για τον Αλωνευτη τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα.