Ο Πάνος Κωνσταντίνου ήταν ο ένας από τους τέσσερις ποδοσφαιριστές που στον αγώνα με την Ιαπωνία, έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση με την Εθνική Ανδρών.
Μάριος Στυλιανού, Ρουσιάς Αρέστη και Κωνσταντίνου είχαν την τύχη η πρώτη τους εμφάνιση με το εθνόσημο να γίνει στο Στάδιο Saitama και η εμπειρία αυτή θα τους συνοδεύει μια ζωή.
"Ήταν μια απίστευτη εμπειρία για όλα τα παιδιά, ειδικά για εμένα που ήταν η πρώτη μου συμμετοχή" δηλώνει στην ιστοσελίδα της ΚΟΠ ο διεθνής τερματοφύλακας ο οποίος ευχαριστεί την τεχνική ηγεσία της Εθνικής μας για την ευκαιρία που του έδωσε να κάνει ντεμπούτο με το εθνόσημο στα 28 του χρόνια.