Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Γιώργος Βασιλείου και Σίνισα Ντοπρασίνοβιτς  έφτασαν σήμερα το απόγευμα στο Τόκυο και ενσωματώθηκαν με την αποστολή της Εθνικής μας ομάδας των Ανδρών ενόψει του φιλικού της ερχόμενης Τρίτης με την Ιαπωνία.
 
Τους δύο ποδοσφαιριστές υποδέχθηκε στο ξενοδοχείο ο προπονητής της Εθνικής Πάμπος Χριστοδούλου ο οποίος,  τους ευχαρίστησε για την άμεση ανταπόκριση στην κλήση τους και για τη θέληση τους να βοηθήσουν το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, παρά το γεγονός ότι κλήθηκαν στην ομάδα εκ των υστέρων. 

Οι δύο ποδοσφαιριστές θα ακολουθήσουν πρόγραμμα επαναφοράς στο γυμναστήριο και αύριο θα προπονηθούν κανονικά με την υπόλοιπη ομάδα.