Γιώργος Βασιλείου και Σίνισα Ντοπρασίνοβιτς έφτασαν σήμερα το απόγευμα στο Τόκυο και ενσωματώθηκαν με την αποστολή της Εθνικής μας ομάδας των Ανδρών ενόψει του φιλικού της ερχόμενης Τρίτης με την Ιαπωνία.
Τους δύο ποδοσφαιριστές υποδέχθηκε στο ξενοδοχείο ο προπονητής της Εθνικής Πάμπος Χριστοδούλου ο οποίος, τους ευχαρίστησε για την άμεση ανταπόκριση στην κλήση τους και για τη θέληση τους να βοηθήσουν το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, παρά το γεγονός ότι κλήθηκαν στην ομάδα εκ των υστέρων.
Οι δύο ποδοσφαιριστές θα ακολουθήσουν πρόγραμμα επαναφοράς στο γυμναστήριο και αύριο θα προπονηθούν κανονικά με την υπόλοιπη ομάδα.