Ανδρέας Σοφοκλέους:
"Δυστυχώς ο τελικός των τελικών δεν θα τελειώσει απόψε. Πολύς κόσμος πλήρωσε εισιτήριο για να δει τον πιο σημαντικό αγώνα της χρονιάς, όμως κάποιοι ανεγκέφαλοι και από την μία και από την άλλη πλευρά, έπαιξαν το δικό τους παιχνίδι. Καταδικάζω τις ενέργειες όλων των φιλάθλων και των δικών μας και του ΑΠΟΕΛ. Είναι κρίμα οι κόποι μας χρονιάς και ιδιαίτερα για τους ποδοσφαιριστές μας οι οποίοι έδωσαν απαντήσεις σε οποιοδήποτε αμφέβαλλε, για το ποια είναι η καλύτερη ομάδα και ποια δικαιούτο να πάρει το πρωτάθλημα. Ελπίζω η Ομοσπονδία να απονέμει δικαιοσύνη και να συνεχιστεί ο αγώνας από εκεί που διακόπηκε, για να αναδειχθεί ο πρωταθλητής στο γήπεδο και όχι στα χαρτιά. Υπάρχουν δυο διακοπές, η μια από την μια και η άλλη από την άλλη πλευρά. Το δίκαιο είναι να συνεχιστεί απ' εκεί που διακόπηκε.
Από την πληροφόρηση που έχω για τον τραυματισμό του παίκτη του ΑΠΟΕΛ, είναι μια χαρά, δεν έχει κανένα πρόβλημα. Η σοβαρότητα του τραυματισμού του φαίνεται από το ότι κανείς από το ΑΠΟΕΛ δεν συνόδεψε τον ποδοσφαιριστή στο νοσοκομείο. Αλλά το ότι τραυματίστηκε ο ποδοσφαιριστής, είναι κατάντημα για το ποδόσφαιρο της Κύπρου. Μπορεί να είναι καλύτερα να διεξάγουμε αγώνες χωρίς κόσμο για ένα χρονικό διάστημα μέχρι να συμμορφωθούμε. Τι φταίνε τα παιδάκια, τι φταίει ο κόσμος που ήρθε να δει ποδόσφαιρο;
Η ΑΕΛ τα τελευταία χρόνια δεν είχε τέτοια φαινόμενα, είναι άξιο απορίας γιατί κάποιος από την κερκίδα της ΑΕΛ και αφού η ομάδα έλεγχε το παιχνίδι να προβεί σε τέτοια πράξη. Θα ζητήσουμε το βίντεο. Μπορεί να είναι προβοκάτσια, είναι κάτι αφύσικο. Δεν έχει λογική".
Πρόδρομος Πετρίδης:
"Δυστυχώς... Εμάς εκείνο που μας ενδιαφέρει πρώτιστα αυτή την στιγμή είναι η υγεία του Κακά, που ακόμα είναι στο Νοσοκομείο. Ελπίζουμε να μην έχει κάτι το σοβαρό. Δυστυχώς, δυστυχώς είναι κρίμα, είναι κρίμα. Ο Κακά είναι στο Νοσοκομείο, σε λίγο θα πάει και ο κ. Σχίζας να επιληφθεί προσωπικά του προβλήματος".