Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Η διοίκηση του Ερμή προχώρησε σε μια πρωτοποριακή κίνηση με την απόκτηση ενός υπερσύγχρονου λεωφορείου.

Το σωματείο του Ερμή είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει προς όλους τους φίλους και οπαδούς του, την απόκτηση ενός υπερσύγχρονου λεωφορείου για τις ανάγκες της ποδοσφαιρικής ομάδας. Πλέον ο Ερμής μεγαλώνει σε όλα τα επίπεδα.

Το λεωφορείο αποτελεί δωρεά του Αντώνη Φανιέρου, πατέρα του προέδρου του Ερμή Λούκα Φανιέρου. Ο κ. Αντώνης Φανιέρος με αυτό τον τρόπο, θέλει να ευχαριστήσει και να ανταμείψει τον Ερμή, για την ιστορική του επιτυχία να περάσει για πρώτη φορά στον τελικό κυπέλλου Κύπρου.

Σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο του Ερμή, το τεχνικό επιτελείο και οι ποδοσφαιριστές της ομάδας θέλουν να ευχαριστήσουν τον κ. Αντώνη Φανιέρο για την ευγενή του χορηγία.