"Περήφανε Κίτρινε Λαέ.
Τις τελευταίες δύο μέρες και μετά τα επεισόδια στη Λευκωσία, έχουμε παρακολουθήσει τους εκπροσώπους της αστυνομίας Κύπρου να κάνουν πασαρέλα στους διάφορους τηλεοπτικούς σταθμούς και να διατυμπανίζουν ότι για τα προχθεσινά έκτροπα ευθύνονται οι οπαδοί της ΑΕΛ.
Για ακόμα μια φορά ο ΑΕΛΙΣΤΑΣ στοχοποιείται σαν το μαύρο πρόβατο του κυπριακού ποδοσφαίρου ώστε αυτοί που ήταν υπεύθυνοι για την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα, να καλύψουν τις ευθύνες της αποτυχίας τους, αλλά και να παρουσιαστούν σαν τα θύματα της όλης υπόθεσης.
Σαν ΣΥ.Φ.ΑΕΛ δεν ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση και με τη σειρά μας θέτουμε διάφορα ερωτήματα προς προβληματισμό.
Πρώτο, μερικές μέρες πριν τον αγώνα η αστυνομία πληροφόρησε μέσω γραπτής ανακοίνωσης και φωτογραφικού υλικού τους οπαδούς των δύο ομάδων για το δρομολόγιο που θα ακολουθούσαν προς το γήπεδο και που ακριβώς θα στάθμευαν τα αυτοκίνητα τους. Σύμφωνα με αυτά που παρουσιάστηκαν από την αστυνομία, οι οπαδοί θα προσέρχονταν στο γήπεδο από εντελώς διαφορετικούς δρόμους και δεν θα είχαν επαφή σε καμιά περίπτωση. Αντίθετα, παρακολουθήσαμε την αστυνομία να συνοδεύει τους οπαδούς της αντίπαλης ομάδας προς το γήπεδο, μέσω του αυτοκινητόδρομου που συμφωνήθηκε να χρησιμοποιήσουν οι οπαδοί μας. Άραγε κύριε Αγγελίδη ποιος ευθύνεται που συναντήθηκαν στον αυτοκινητόδρομο οι δύο αντίπαλες πορείες;
Δεύτερο, οι οπαδοί μας για να κατευθυνθούν στο χώρο στάθμευσης που τους δόθηκε, έπρεπε να περάσουν πρώτα από τον κυκλικό κόμβο στην είσοδο της Λευκωσίας. Στις συσκέψεις ασφαλείας όπως πληροφορηθήκαμε, συμφωνήθηκε να υπάρχει αριθμός αστυνομικών στον κυκλικό κόμβο ώστε να ρυθμίζουν την κυκλοφορία αλλά και για να εμποδίσουν τυχόν συνάντηση οπαδών των δύο ομάδων στο συγκεκριμένο σημείο το οποίο σύμφωνα με τους αρμόδιους ήταν και το πιο επικίνδυνο. Και όμως στο συγκεκριμένο σημείο την ώρα εκείνη δεν υπήρχε ούτε και ένας αστυνομικός.
Επίσης, σχετικά με το πιο πάνω, εκπρόσωπος της αστυνομίας είχε το θράσος να παραπονεθεί για το γεγονός ότι οπαδοί μας στάθμευσαν από μόνοι τους στις διάφορες εξόδους του συγκεκριμένου κυκλικού κόμβου και διέκοψαν όπως ανέφερε την κυκλοφορία. Τι έπρεπε να κάνουμε δηλαδή κύριε Αγγελίδη; Από τη στιγμή που εσείς δεν ήσασταν εκεί, ήταν καθήκον μας να διασφαλίσουμε εμείς την ομαλή μεταφορά του κόσμου μας στο γήπεδο. Μήπως ευθυνόμαστε και για αυτό;
Τρίτο, ακούσαμε τον κύριο Αγγελίδη σε τηλεοπτικό σταθμό να δηλώνει ότι η αστυνομική δύναμη εκτός του ΓΣΠ ήταν επαρκής για να αντιμετωπίσει διάφορες δυσάρεστες καταστάσεις. Τότε κύριε Αγγελίδη όταν ξεκίνησαν τα επεισόδια γιατί οι αστυνομικοί που βρίσκονταν στις εισόδους του ΓΣΠ εγκατέλειψαν τις θέσεις τους και ξεκίνησαν να κατευθύνονται προς τον αυτοκινητόδρομο;
Τέταρτο, γιατί ο υπεύθυνος αξιωματικός του προχθεσινού αγώνα ήταν ο ίδιος που ήταν υπεύθυνος και στο προ-διετίας διακοπέν παιχνίδι Ομόνοιας – ΑΕΛ, από τη στιγμή μάλιστα που του καταλογίστηκαν σοβαρές ευθύνες για την αδικαιολόγητη διακοπή του συγκεκριμένου αγώνα; Μπορείτε να μας απαντήσετε κύριε Υπουργέ Δικαιοσύνης Ιωνά Νικολάου;
Πέμπτο, γιατί κύριε υπουργέ, όταν αγωνίζεται ομάδα της Λευκωσίας στη Λεμεσό, το γερασμένο Τσίρειο μετατρέπεται σε αστακό, ενώ όταν αγωνίζεται η ΑΕΛ στη Λευκωσία το υπερσύχρονο ΓΣΠ που φιλοξενεί ακόμα και αγώνες ομίλων ευρωπαϊκών διοργανώσεων, δεν μπορεί να αστυνομευθεί σωστά; Μπορείτε να δώσετε μια λογική απάντηση στον κόσμο της ΑΕΛ;
Όλα τα πιο πάνω είναι ερωτήματα του κάθε ΑΕΛΙΣΤΑ. Σεβαστείτε την ιστορία του σωματείου μας και το μεγάλο του λαό και μην ρίχνετε τις ευθύνες της αποτυχίας σας πάνω μας.
Σχετικά με την αποτυχία της δικής μας ομάδας στον προχθεσινό αγώνα σαν ΣΥ.Φ.ΑΕΛ απευθυνόμαστε αποκλειστικά στον πρόεδρο Αντρέα Σοφοκλέους ο οποίος είναι ο καταλληλότερος να διαχειριστεί την παρούσα κατάσταση. Τον καλούμε να βρει τις σωστές λύσεις και να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες εντός του ποδοσφαιρικού τμήματος ώστε η ομάδα να ανακάμψει και να δείξει ξανά στο γήπεδο τις πραγματικές της δυνατότητες . Πέντε αγωνιστικές έχουν μείνει και το πρωτάθλημα είναι ο αδιαπραγμάτευτος στόχος όλων μας.
Η πρώτη από τις πέντε κρίσιμες μάχες διεξάγεται μέσα στην κατακίτρινη πόλη μας το ερχόμενο Σάββατο. Περήφανε ΑΕΛΙΣΤΑ στήριξες την ομάδα κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες και το ίδιο επιβάλλει η συνείδηση σου να πράξεις και τώρα. Αυτή τη στιγμή πάρα πολλά εξαρτώνται από εσένα και για να έρθει το τρόπαιο στο λιμάνι είναι απαραίτητη και η δική σου συμβολή. Κατέκλυσε την Ανατολική από τη μια άκρη μέχρι την άλλη και με τη φωνή σου κάνε κόλαση το γήπεδο για να γονατίσει μπροστά μας και αυτός ο αντίπαλος.
Στέλνουμε το μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις, ότι τίποτα δεν πρόκειται να μας λυγίσει. Μάθαμε να γράφουμε την ιστορία μας με αγώνες και στο τέλος να είστε σίγουροι θα δικαιωθούμε.
ΨΗΛΑ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ, ΨΗΛΑ Η ΓΡΟΘΙΑ ΤΗ ΛΕΜΕΣΟ ΘΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΞΑΝΑ
ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989".