Η Εθνική Ελλάδα δίνει απόψε (19.00) το τελευταίο της εντός έδρας παιχνίδι πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο στη Βραζιλία κόντρα στη Νότιο Κορέα, το γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης».
Το φιλικό με τη Νότιο Κορέα αποτελεί πρόβα για την Εθνική εν όψει της αναμέτρησης με την Ιαπωνία στον 3ο όμιλο του Μουντιάλ στις 19 Ιουνίου .
Σε αγωνιστικό επίπεδο ο Φερνάντο Σάντος, ο οποίος μετά το Μουντιάλ θα αποχωρήσει από την τεχνική ηγεσία της Εθνικής, αναμένεται να παρατάξει την ομάδα με σύστημα 4-3-3. Κάτω από τα δοκάρια θα είναι πιθανόν ο Γλύκος.
Στην άμυνα, από δεξιά προς αριστερά, θα είναι οι Τοροσίδης, Μανωλάς, Παπαδόπουλος και Χολέμπας, ενώ στη μεσαία γραμμή θέση διεκδικούν οι Τζιόλης, Μανιάτης, Κατσουράνης και Καραγκούνης. Στην επιθετική γραμμή θα είναι οι Σαλπιγγίδης, Σαμαράς και Μήτρογλου.