Η παρέμβαση του Ορλάντο Σα έγινε μέσω FACEBOOK
Από τη μεταφραση έχει δηλώσει τα εξής:
"Αγαπητοί φίλαθλοι της ΑΕΛ, αγαπητοί φίλοι,
Την περασμένη Δευτέρα αντιλήφθηκα ότι θα πρέπει να σκεφτώ σοβαρά την πρόταση της Λέγκια. Από την αρχή, η Λέγκια έκανε όλες τις προσπάθειες για να με πάρει στην Πολωνία. Και να που βρίσκομαι εδώ τώρα. Η Λέγκια είναι επίσης ένας σπουδαίος σύλλογος, ο οποίος μπορεί να δώσει μία νέα ώθηση στην καριέρα μου και να με βοηθήσει να γεμίσω τα επαγγελματικά μου όνειρα.
Αυτή είναι μία πολύ δύσκολη στιγμή για εμένα, γιατί είχαμε περάσει τόσο πολλές φανταστικές στιγμές μαζί. Η ζωή, όμως, συνεχίζεται και αυτό είναι απλά το ποδόσφαιρο. Ελπίζω να κατανοήσετε την επιλογή μου και να με στηρίξετε σε αυτό το σημαντικό βήμα.
Ένα μέρος της καρδιάς μου θα είναι πάντα μαζί σας στη Λεμεσό. Όποιος με ξέρει και είχε την ευκαιρία να με αποχαιρετήσει χθες, γνωρίζει πόσο δύσκολο είναι που αφήνω πίσω μου τους συμπαίκτες μου, όλους τους φιλάθλους και τον "κόσμο" της ΑΕΛ.
Συνεχίστε να στηρίζετε την ομάδα, όπως κάνατε πάντα, γιατί αυτό το χρόνο το πρωτάθλημα είναι δικό μας. Ο σύλλογος και η ομάδα το αξίζουν. Έχουμε μία δυνατή ομάδα και ξέρω ότι θα φτάσουμε στο στόχο μας να κερδίσουμε το πρωτάθλημα αυτό το χρόνο.
Ίσως, κάποια μέρα να μάθετε όλη την αλήθεια και τους λόγους που έφυγα από την ΑΕΛ.
Ευχαριστώ για όλα.
Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ".
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ
"Η ΑΕΛΑΡΑ συνεχίζει το δύσκολο μαραθώνιο και παρά τα όποια εμπόδια η μια επιτυχία διαδέχεται την άλλη. Ακόμα 3 βαθμοί προστέθηκαν στη βαθμολογική μας συγκομιδή και συνεχίζουμε να είμαστε εκεί, εκεί ψηλά στη κορυφή.
Ο τελευταίος αγώνας μας ανήκει πλέον στο παρελθόν και επικεντρωνόμαστε στις σημαντικότατες μάχες που έρχονται και μοναδικός στόχος είναι η νίκη.
Απανταχού προσκυνητές της λαοφιλούς ομάδας της πόλης, η Κίτρινη Θεά οδεύει ξανά προς νέες ιστορικές και ένδοξες μέρες και τίποτα δεν τη σταματά. Επόμενη στάση του τραίνου, η κατακίτρινη Λάρνακα, η οποία γουστάρει να υποδεχθεί τους χιλιάδες τρελούς εκ Λεμεσού όπως και πριν μερικές εβδομάδες. Αυτή τη φορά θα αγωνιστούμε με τους συγκεκριμένους στο ΓΣΖ το οποίο προσφέρεται για ακόμα ένα ζΑΕΛιζόμενο πάρτι στους παλμούς του Κίτρινου Λαού.
Η προπώληση των εισιτηρίων για τα μέλη μας ξεκίνησε από σήμερα Πέμπτη στους συνδέσμους και τελειώνει το προσεχές Σάββατο. Το ωράριο έχει καθοριστεί ακριβώς όπως και τις προηγούμενες φορές δηλαδή από τις 11:00 ΜΕΧΡΙ τις 19:00. Καθήκον και υποχρέωση ΟΛΩΝ είναι η εξάντληση των εισιτηρίων. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ. Η ομάδα κάνει αυτό που πρέπει, αυτό που ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ γουστάρουμε και θέλουμε.
Από τώρα να γεμίσουν και πάλι οι δρόμοι, οι δουλειές και τα σχολεία με κίτρινες φανέλες. Η αντίστροφη μέτρηση για το παιχνίδι της Κυριακής έχει ξεκινήσει και η αποκορύφωση της ψυχολογικής προετοιμασίας, θα λάβει χώρα το βράδυ του Σαββάτου εις τα οικήματα του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ. Άπαντες επιβάλλεται να δώσουν μαζικά το παρόν τους για τις οδηγίες της κερκίδας και φυσικά για το ΕΒΙΒΑ ΑΕΛΑΡΑ.
Όσον αφορά το θέμα που προέκυψε με συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή, θέλουμε να αναφέρουμε ότι καμιά μονάδα δεν αντικαθιστά ολόκληρη ομάδα, ούτε είναι υπεράνω της. Σε αυτό το σημείο σαν ΣΥ.Φ.ΑΕΛ απευθυνόμαστε σε διοίκηση ,τεχνική ηγεσία, ποδοσφαιριστές και το Κίτρινο Λαό καλώντας τους να υπερβούν τους εαυτούς τους ώστε να φέρουμε το πρωτάθλημα στην ΑΕΛΑΡΑ καθώς δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο.
Τη Κυριακή συγκεντρωνόμαστε στην έξοδο Παρεκλισσιάς όπου στις 13:15 θα αναχωρήσει η γιγαντιαία πορεία του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ με προορισμό τη πολύτιμη νίκη. Κοπιάστε ΟΛΟΙ με ότι μέσο διαθέτετε.
ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΕΛΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩ
ΤΑ ΛΑΒΑΡΑ ΨΗΛΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ
ΣΥ.Φ.ΑΕΛ 1989".