Ο Πορτογάλος επιθετικός δελεάστηκε από την πρόταση των Πολωνών, οι οποίοι του πρόσφεραν 50.000 ευρώ μηνιαίως στην Αελ αμειβόταν με 23 χιλιάδες και έτσι είπε το ναι και πάει Πολωνία .
Ο Σα θα πάει αυριο το πρωί στη και αν όλα πάνε καλά θα ολοκληρωθεί η μετεγγραφή του. Οι διοικήσεις των Λέγκια και ΑΕΛ κατέληξαν σε συμφωνία καθώς και ο ποδοσφαιριστής πίεσε για την μετεγγραφή του. Η Αελ χάννει ένα πολύ καλό ποδοσφαιριστή όμως ζυγίζοντας τα πραγματα έκανε το καλύτερο υπο τις περιστάσεις