Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο μεταξύ, σε κατάληψη των γραφείων της Ανόρθωσης προχώρησαν οι οι οργανωμένοι οπαδοί της Ανόρθωσης ζητώντας την παραίτηση σύσσωμου του διοικητικού συμβουλίου, όλου του έμμισθου προσωπικού, την αποχώρηση του Ανδρέα Σάντη από τη θέση του εκπροσώπου μας στην ΚΟΠ. την ακύρωση της Γενικής Συνέλευσης της 20ης Φεβρουαρίου και την προκήρυξη νέας Εκλογικής Γενικής Συνέλευσης. 

Ανακοίνωση ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ:

"Αδέλφια Ανορθωσιάτες, Από τις 12:50 σήμερα, Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014, τα γραφεία του Σωματείου μας τελούν υπό κατάληψη από μέλη του ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ. Ανόρθωσις Αμμοχώστου. Ζητήσαμε κάθαρση και εξυγίανση του Συλλόγου πολλές φορές με το καλό και δεν εισακουστήκαμε.

Δυστυχώς η κατάσταση έφτασε ξανά στο απροχώρητο και αναγκαζόμαστε να προβούμε σε αυτή την κίνηση. Απαιτούμε άμεσα:

Την παραίτηση σύσσωμου του διοικητικού συμβουλίου.

Την παραίτηση όλου του έμμισθου προσωπικού.

Την αποχώρηση του Ανδρέα Σάντη από τη θέση του εκπροσώπου μας στην ΚΟΠ.

Την ακύρωση της Γενικής Συνέλευσης της 20ης Φεβρουαρίου.

Την προκήρυξη νέας Εκλογικής Γενικής Συνέλευσης.

Καλούμε όσους υποστηρίζουν τα αιτήματά μας να έρθουν στο πλευρό μας. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να συζητήσουμε με οποιονδήποτε από το ΔΣ. Είμαστε πρόθυμοι να ακούσουμε τις απόψεις αγνών οπαδών της ιδέας του Φοίνικα και όχι των «σωτήρων» που μας έφεραν σε αυτή τη δεινή θέση. Αυτή τη φορά δεν θα υπάρξει συμβιβασμός.

Η ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ. Φύγετε τώρα! Τα όποια πλάνα για εταιρεία είναι καταδικασμένα να αποτύχουν, όσο έχετε εσείς λόγο στα διοικητικά του Συλλόγου. Έξω!".

- See more at: http://www.kerkida.net/articles/a-katigoria/eidiseis/anorthosi/28606-katalipsi-sta-grafeia-tis-anorthosis#sthash.IsW1hUt3.dpuf